Skocz do zawartości
SquiZu

SquiZu na grafika?

Rekomendowane odpowiedzi

1. Twoje imię: Bartosz
  2. Wiek: 15
  3. Od kiedy zajmujesz się grafiką?: Grafikami zajmuje się już prawie 2 miesiące. (Prace wykonuje w programie jakim jest gimp).
  4. Coś o sobie: Jestem Bartosz mam 15 lat grafikami zajmuje sie od prawie 2 miesiecy. Moim hobby jest miedzy innymi tworzenie grafik oraz gry komputerowe.
  5. Twoje przykładowe prace:

PS. Przepraszam ze zmienilem kolo czcionki wzoru lecz chcialem aby tresc byla dobrze widoczna :)

Aketti.png

DZIKU.png

ogox.png

ScAniX.png

Soniq2.png

Squizu.png

Vickers.png                  Grafika pierwsza i trzecia od góry to były moje pierwsze prace.

Edytowane przez SquiZu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ruski ile razy aketti cię odrzucał ze teraz tu składasz podania a te grafiki były dla administracji z tamtej sieci więc fajne mogłeś porobić jakieś nowe ale ok xD

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Uwaga Adninistracjo Jestem opiekunem serwera only awp na serwerownj White***** uprzejmie informuje że ten gracz wyzywa administrację nie umie hamować złości.

Jeśli ktoś chce dowody mam ss.

Z poważaniem 

KayN

Edit:

A i to każde dziecko może zrobić.

1. Pod**** tło z neta

2. Wpisz tam np gówno

3. Zmień kolor gówna 

4. Od teraz masz gównianą pracę

Z góry mowie ze nie wyzywam tylko ostrzegam graczy i administrację przed przyjęciem ruskiego do ekipy

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No jakbym mogl to prosze ss bo ciekawi mnie czy to prawda ale jak prada to jestem na nie.  

Kayn jak cos to tutaj na forum mi wyslij w wiadomosci :)

Czekaj czekaj to wkoncu ruskie czy polskie? XD

Edytowane przez M_a_t_i_2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ta, i wyzywał całą administrację :)
Co do ss daj mi je znalesc na messenger je mam znajde zapisze i ci wysle

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi