Jump to content
  • Aktualizacja Pokemoda - Zakończona!

    nowa generacja, nowy sezon już na Lavenderze!

  • Ruszyły nabory na Lavenderze!

    juz teraz zgłoś swoje podanie na admina lub opiekuna!

Johnny

Wymyśl pokemona z 5 generacji - propozycje!

Recommended Posts

Właściciel

Cześć trenerze!

Masz fajny pomysł na poka z piątej generacji? Napisz go nam!

 

Prosiłbym o korzystanie z wzoru:

Cytat

 

Nazwa pokemona:

Pasywki:

Aktywki:

 

 

Jak pok ma wiele ewolucji to piszcie ostatnią.

 

Swoje propozycje składajcie poniżej w komentarzach!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uff...bedzie tego sporo:

 

Tu jedne z lepszych pokow wymyślonych przez ekipe Moją i Seby

 

Snivy -> 17 lvl Servine -> lvl 36 Serperior 

(Tu marzyłoby mi się shiny)

 

Pasywki:

 

Contrary - gracze którzy mają na sb witaminkę i zostaną trafieni dostają obniżenie ich statów o podwojoną wartość co miała być dodana (tzn 8%+ zamienia się w -16%x gdzie X to wartość początkowa statu (przed użyciem witaminy) działa to również w drugą stronę (staty snivy są zmniejszane przez witaminy)

 

Overgrow - snivy zadaje 150% obrażeń gdy jej hp jest mniejsze bądź równe 1/3 jego pierwotnej wartości (33 dla graczy 37 dla vipów 40 dla Svipów)

 

Skille:

 

Lvl [ 12 ] Bonus drain - wyłącza pasywkę overgrow i uruchamia absorb na czas działania skilla

 

Lvl [ 28 ] Leaf blade - zadaje 120 dmg, po trafieniu skillem mamy 20%(100lvl) 30%(shiny 100 lvl) na zadanie 2x dmg do śmierci / końca rundy

 

Lvl [ 43 ] Leaf storm - gracz wysyła burzę liści (kulę)w stronę przeciwnika jeśli trafi zadaje obrażenia trafionemu (90) oraz aktywuje AoE które nakłada spowolnienie i krwawienie over time wszystkim w obrębie jego działania (efekty przechodzą na innych graczy gdy osoba z efektem podejdzie wystarczająco blisko teammatea

 

 

 

Axew -> 38 Fraxure ->48 Haxorus

 

Pasywki:

 

Rivalry - bypass umiejętności zmniejszających/odbijających/wchłaniających/ignorujących dmg

 

Supernerve - gracz który otrzyma dmg nie moze uzyc potki do smierci / konca rundy

 

Skille

 

Dragon Rage -[lvl 16] AoE zadaje 40 hp wrzuca confusion

 

-Scary face - [lvl 20]

 

-Outrage [lvl 35] (3 szarże ze stopniowo zwiększającym się dmg przy kolizji (przykładowo 50;75;90), skill zakończony confusem na używającemu)(im wyższy lvl tym krótszy confuse) [lvl 40]

 

-Executioner [lvl 50]

 

Pokemon używa swoich ostrzy jak siekiery i macha nią naokoło

 

AoE - 90 dmg 2 razy i wywołuje krwawienie plus spowolnienie a po zakończeniu ataku confuse na 3 sek na uzywającym

 

 

 

Mienfoo -> lvl 50 Mienshao

 

Pasywki:

 

Focus Blast

 

(Mienshao) Regenerator - regeneracja 1/3 hp po przeżyciu przeciwnika (który otrzymał od nas obrażenia)

 

Skille

 

Drain punch lvl 25- 80 dmg i regeneracja 40 hp

 

U-turn lvl 35- zadaje 70 dmg i teleportacja na resp

 

Aura Sphere lvl 55 - uwalnia energię gromadzoną we wnętrzu ciała skill ładuje się 4 sek i uwalnia potężną falę AoE która zadaje 160 dmg każdemu w zasięgu jego działania, wywołuje efekt confuse a używający otrzymuje efekt spowolnienia i zwiększenia grawitacji na 5 sekund

 

 

 

Venipede -> 22 lvl Whirlepede ->

30 lvl Scolipede

 

Pasywki

 

Bug Bite

 

(Whirlepede + speed up)

 

(Scolipede - speed up + rage)

 

Skille

 

Steamroller - 16 lvl

 

Grasz "turla się" uderzając i odpychając każdego kto stanie mu na drodze wywołując efekt confuse ( 60 dmg ) tu może być to wysłanie walca z kolcami który turla się na odpowiednią

odległość

 

Rock climb 25 lvl

 

Gracz miażdży przeciwnika pod swoim ciężarem, nakłada unieruchomienie i 30% szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi (sh) 40%

 

Venoshock 33 lvl- zadaje 70 dmg i zatruwa

 

Jeśli przeciwnik ma już na sb efekt zatrucia skill zadaje 140 dmg i wydłuża czas trwania zatrucia x1.5

 

 

Sandile

 

Moxie - każdy kill zwiększa zadawane obrażenia

 

Anger point - gdy otrzymamy dmg większy lub równy 1/3 naszego hp zostają zwiększone nasze obrażenia

 

Skille

 

Snatch - potka ktorą uzyje gracz, który otrzymal od nas obrazenia, przechodzi na nas w 50% swojej wartości (skill działa do śmierci / końca rundy)

 

Hone claws lvl 25 - pazury które odpychają i po trafieniu zwiększają nasze obrażenia do śmierci/końca rundy

 

Thrash - lvl 40 gracz stawia pole które po wejsciu enemy wywoluje 3 wybuchy zadające obrażenia i przyciągające do miensca wybuchu następują po sobie i zadają obrażenia 50, 75, 90

 

Po zakończeniu używający otrzymuje spowolnienie i zastraszenie których czas trwania zmniejsza sie razem z lvlem

 

 

 

reszte pokow , standardowych i nie tylko przesle jutro reszta ekipy no po za Sebą

 

pozrawiam

~Echo

Edited by Echuś
  • Lubie to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa pokemona: Ferroseed-(40)Ferrothorn

Pasywki:

Protect

Iron Barbs (50% intimidate + trucizna)

Aktywki:

Gyro Ball

Leech Seed

Power Whip {jeśli gracz zostanie trafiony falą zostawia w tym miejscu pułapke która zadaje dmg}

 

 

 

Nazwa pokemona:Druddigon

Pasywki:

Rivarly {bypass umiejętności zmniejszających/odbijających/wchłaniających/ignorujących dmg}

Rough Skin (jeśli przeciwnik ma na sobie efekt zadający dmg to nasze obrażenia są zwiększone do x1.3

 

 

Aktywki:

Dual Chop (zadaje 2 strzały po 40 dmg i nakłada efekt krwawienia)

Earthquake

Superpower (skill aoe zadający 100 dmg oraz nakładający losowy efekt}

 

 

 

Nazwa pokemona:Larvesta - (59) Volcarona

Pasywki:

Fly

 

Ember

 

Aktywki:

Flame Wheel (strzela 4 kulami {oddzielnie} każda zadaje po 20 dmg i każda podpala)

Fiery Dance (ogromne aoe nie zadające dmg, ale podpalające wszystkich wrogów,pokazuje ich na radarze oraz)

 

 

 

Nazwa pokemona: Excadrill

Pasywki:

 

Rivarlry

 

Stell Defense(odporność na trutke,zamrożenie,podpalanie,spowolnie, dezorientacji i unieruchomienia}

 

Aktywki:

 

Dig

Drill Run (stawiasz 2 dziury wchodząc w jedną wychodząc drugą)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by SEB1X
  • Lubie to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorua: (Ewolucja w Zoroarka na 30lvl)

Pasywka:

-Illusion czyli zamiana skina na skin przeciwnika przez zabicie go, do czasu otrzymania dmg (niedotyczy skilli i obrażeń od upadku oraz granatu) i zastraszenie pobliskich graczy którzy byli świadkiem zamiany skina oraz zastraszenie przy strzale na 5s

Ataki:

-Quick attack (14 lvl)

-Shadow ball (26 lvl)

Zoroark:

Pasywki:

-Nastly plot czyli odporność na wykrzywianie oraz zastraszenie

-Illusion

Ataki:

-Night daze (45 lvl) czyli szarża która zadaje 100dmg + zastraszenie na 5s

-Punishment (55 lvl) czyli attack AoE który ma 60 dmg ale gdy przeciwnik zmieni status np. Kupi witaminki hp up zinc calcium wtedy dmg ataku jest zwiększany (czyli 60+20*ilość zakupionych witaminek lub użytego ataku zmieniającego status np. quick atack moc pokemona)

 

Karrablast - Escavalier (Ewolucja przez trade):

Pasywka:

-Shed skin - 33% szans na uleczenie dolegliwości statusu za każym razem gdy mają zdać dmg

Attacki:

-False swipe (25 lvl) - pierwszy trafony strzał zostawia przeciwnikowi 1 hp

-X scizor (15 lvl)

Escavalier:

Pasywki:

-Overcoat - chroni przeciwko dmg od pogody i przeciwko efektom statusu

-Rage

Attacki:

-Fell stinger (35 lvl) - rzuca lancą 90 dmg która zatruwa

-Drill charge (45 lvl) - szarża która zdaje 80 dmg i odrzuca oraz po odrzuceniu powoduje unieruchomienie

 

 

Joltic - (36lvl galvantula):

Pasywka:

-Supernerve - gracz który otrzyma dmg nie moze uzyc potki do smierci / konca rundy

Attacki:

-Electro web (25lvl) - nakłada podwójne spowolnienie i zadaje 60 dmg

Galvantula:

Pasywki:

-Supernerve

-Compound eyes - gracz przez nas trafriony ma zwiększoną podatność na skille rywali (jeśli pokemon ma 30% szans na podpalenie to gracz trafiony przez galvantule ma ich 60%)

Attacki:

-Electro web (25 lvl)

-Electro storm  (45 lvl) - Tworzy chmurę wokół siebie która wszystkim enemy nakłada zatrucie oraz spowolnienie

 

 

Emolga:

Pasywki:

-Motor drive - speed za kill do końca rundy + szansa 30% (sh 40%) na pochłonięcie pocisku podwajając speeda na 5s

-Fly

Attacki:

-Light screen (20 lvl) - zmniejsza otrzymywany dmg o 50% + otrzymywane obrażenia przekładają się na zwiększony atak na czas działania skilla

-Elektrozmiana (35 lvl) - wysyła kulkę elektryczności w przeciwnika (40 dmg) ,która wywołuje spowolnienie i oślepienie oraz teleportuje na respa

-Ion deluge (50 lvl) - (AoE) poraża wszystkich dookoła (60 dmg) wywołując paraliż (stun) na 1 s + spowolnienie over time (+30 dmg)  

 

 

Shelmet - Accelgor (Ewolucja przez trade):

Pasywka:

Overcoat - chroni przeciwko dmg od pogody i przeciwko efektom statusu

Attacki:

-Hydration (15 lvl) - przyzywa deszcz który leczy dolegliwości statusu i leczy teammatów

Accelgor:

Pasywki:

-Overcoat

-Motor drive - speed za kill do końca rundy + szansa 30% (sh 40%) na pochłonięcie pocisku podwajając speeda na 5s

Attacki:

-Hydration (15 lvl)

- U-turn (35 lvl)- 70 dmg i teleportacja na resp

 

Edited by Izak_lizak
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purrloin -> lvl 20 Liepard

 

Pasywy:

 

Unburden - po użyciu itemu za więcej niż 1000$ podwaja speeda do końca rundy / śmierci

 

Prankster - szansa 50% na zignorowanie HS [liepard]

 

Skille

 

Dark energy - 20 lvl - Nakłada na używającym zastraszenie i zwiększa obrażenia o 1.75

 

Torment - 30 lvl- tworzy podmuch energii, który zadaje obrażenia i nakłada efekt zastraszenia

 

Assurance - 40 lvl - "slap" - zadaje 60 dmg przeciwnikowi, który ma full hp i 120 obitemu.

 

 

 

Sewaddle -> lvl 20 Swadloon -> lvl 35 Leavanny

 

pasywy:


Overcoat


Chlorophyl

skille:

20 lvl -False Swipe - pierwszy trafony strzał zostawia przeciwnikowi 1 hp

Entrainment - zmusza pokemony w pobliżu do "tańca" - confuse + zmniejszona grawitacja.


Leaf blade - zadaje 120 dmg, po trafieniu skillem mamy 20%(100lvl) 30%(shiny 100 lvl) na zadanie 2x dmg do śmierci / końca rundy

Edited by Echuś

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lilipup -> Herdier 16lvl -> Stoutland 32lvl

 

Pasywki

Scrappy- niweluje niewidzialność i magic coata

Intimidate

 

SKILLE

bite

thunder fang

reversal- zadaje obrażenia, im mamy mniej hp tym wiecej zadaje max 150dmg przy 1 hp

 

Maractus

 

Pasywki:

Chlorophyl

Water Absorb- 75% szans na wchłonięcie (zamiana na hp) od pokemonów typu wodnego

 

Skille:

Solar beam

Entrainment - zmusza pokemony w pobliżu do "tańca" - confuse + zmniejszona grawitacja.

Petal Blizzard

 

 

 

Edited by empek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zasłużony

Tak więc zacznę od Sarterów ❤️ Więcej pojawi się w ciągu następnych kilku godzin

Snivy / 17- Servine / 36- Serperior
Pasywki:
Grass Knot - Zadaje większe obrażenia pokemonom z większy lvl (przy evolucji w serperiora zmienia się w "Natural Cure"
Contrary - Każda zmiana statusu zostaje odwrócona (nadanie efektu spowolnienia nas przyśpiesza, efekty zadające dmg na healują, witaminki zmniejszają naszą wytrzymalość/speeda/hp itp)

Aktywne
12lvl - Solar Beam 
24lvl - Leaf Blade - Cięcie Liściem (XD brzmi genialnie) zadaje dmg, nadaje efekt "confusion" z każdym lvl ma szanse na zabicie przeciwnika na hita (np na 100lvl 1/8 szans ze zabijesz przeciwnika tym skillem)
44lvl - Strzela lisciami (kula z liści) zadaje dmg i boostuje nam atak o 20% (dodaje nam rage) do końca rundy/ śmierci 



Tepig / 17- Pignite/ 36-Emborar
Pasywki:
Reckless - Rage + szansa na odrzucenie przeciwnika z nadaniem mu efektu podpalenia
Protect

Aktywne:
12 lvl - Flamethrower 
26 lvl  - Hammer Arm - Spadające ramie (czy coś w ten deseń) pokemonom w pobliżu wyłącza fly (na 5sec) , podpala i podrzuca. Po użyciu skilla spowalnia naszego pokemona o 20% na 20sec
48 lvl - Heat Crash- Wokół naszego pokemona powstaje pustynia która podpala i zadaje dmg (20dmg/s)



Oshawott / 17- Dewott / 36- Samurott
Pasywki:
Shell Armor
Water Sport - Powstrzymuje efekt podpalenia w obrębie 10m od postaci (my jak i nasz team ignoruje efekt podpalenia) oraz speed up

Aktywne:
12 lvl - Razor Shell - Strzela muszlą;  zadaje dmg i ma 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 10% 
25 lvl - Aqua Jet
46 lvl - Hydro Pump -  Jednostrzałowy Wodny Promień (al'a spark)

 

Edited by M_a_t_i_2
  • Lubie to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zasłużony

To teraz pseudo-legendy 

Axew / 38- Fraxure / 48- Haxorus

Pasywki:
Dragon Rage - Rage + szansa na nadanie efektu dezorientacji przy otrzymywaniu obrażeń
Giga Impact 

Aktywne:

10 lvl - Frustration- Boostuje nasze pasywki o 60% na 5sec
24 lvl -Earthquake
38 lvl -Dragon Rush - Smocza szarża, zadaje dmg i nadaje efekt dezorientacji
53 lvl -Dragon Tail - Zadaje dmg i odsyła przeciwnika na swojego respa z efektem spowolnienia


Deino / 50 - Zweilous / 64 - Hydreigon (przynajmniej tak to wygląda w przypadku oficjalnego PKDX'u)

Pasywki:
Torment - Przeciwnik który nas atakuje dostaje cd i do końca rundy nie może użyć tego samego skilla (bazowo 1sec nadanego cd na  1 strzał)
Levitate

Aktywne:
18 lvl -Dragon Breath - Podpala przeciwników wokół niebieskim ogniem (zbuffowany ogień który zadaje 2x dmg) i nadaje efekt dezorientacji
26 lvl - Dragon Claw
53 lvl - Outrage- przyśpiesza nas o 200% i boostuje nasz dmg na 5sec po upływie tego czasu nadaje nam efekt zaśnięcia na 2sec 
68 lvl -Dragon Rush - Smocza szarża, zadaje dmg i nadaje efekt dezorientacji
 

Edited by M_a_t_i_2
  • Lubie to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zasłużony

To teraz jakieś ciekawsze poki które zapadły mi w pamięci

Blitzle / 27 - Zebstrika
Pasywki:

Speed Up
Sap Sipper - Boostuje atak kiedy jesteśmy atakowani przez pokemona z niższym lvl lub takim samym lvl

Aktywne:
12 lvl -Quick Attack
36 lvl - Shock wave - Wyrzuca bron przeciwników w pobliźu i nakłada na nich efekt spowolnienia
43 lvl - Thunder -  Tworzy mini burze (która leci jak np. shadow ball) kiedy trafi przeciwnika nakłada na niego efekt paraliżu (spowania jego ruchy o 90% na np. 3 sec)


Roggenrola / 25 - Boldore / Trade - Gigalith
Pasywki:
Sturdy
Sand Force -Protect + Za każdego pokemona typu Ziemnego/Kamiennego/Stalowego z twojej drużyny twój pokemon boostuje rage'a o 10% i dodaje twojemu pokemonowi pasywke protect 

Aktywne:
11 lvl- Harden
23 lvl- Sand Attack - lecące tornado z piasku które oślepia przeciwnika które trafi (totalne oślepienie na 3 sec)
37 lvl- Rock Slide


Venipede / 22- Whirlipede / 30- Scolipede
Pasywki:
Protect --- Po evolucji w Whirlipede Speed Up --- Po evo w Scolipede Rage
Bug Bite

Aktywne:
12 lvl- Poison Sting
24 lvl- Sludge Bomb - Podskakuje do góry przy upadku nadaje efekt zatrucia
36 lvl- Rollout- Turlające się głązy (5 głazów kilkukrotnego użytku)


Sandile / 29- Krokoroko / 40- Krookodile 
Pasywki:
Intimidate
Anger Point - Kiedy przeciwnik pierwszy nas zaatakuje to nasze obrażenia zwiększone są dwukrotnie

Aktywne:
14 lvl- Bite
27 lvl - Dig
36 lvl- Sand Tomb
47 lvl- Rock Slide


Darumaka / 35- Darmanitan
Pasywki:
Rage 
Swagger

Aktywne:
12 lvl- Fire Fang
26 lvl- Overheat 
43 lvl- Incinerate



Na dzisiaj starczy następne pojawią się jutro ❤️

  • Lubie to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Właściciel

Dzięki wszystkim za pomoc w tworzeniu nowych pokemonów!

W poniedziałek postaram się zrobić pokedex z opracowanymi pokemonami z nowej generacji.

Zrobię nowego posta, podepnę pokedex i będzie można porozmawiać o nowych pokach.

  • Lubie to! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...