Jump to content
  • Nowy serwer Pokemod na IC - Saffron

IP: 145.239.133.23:27015

Info
  • Nowy serwer na IC - Paintball CTF

IP: 145.239.133.23:27021

Sign in to follow this  
hidden

podanie na admina pozdro 600 elo benc

ja na admina chyba co?  

5 members have voted

1. 1. ja na admina chyba co?

Recommended Posts

1. Nick z serwera oraz steamID: "hidden" STEAM_1:1:113478087
  2. Wiek: 18
  3. Doświadczenie z serwera HNS: gram od kilku lat juz w HNSa
  4. Ile czasu jesteś w stanie poświęcić na serwer (dziennie? tygodniowo? miesięcznie?)?: z kilka  godzin - dwie, może więcej
  5. Czy administrowałeś kiedyś? Moderowałem różne serwery i to nie tylko counter strike'u
  6. Znajomość komend admina i regulaminu? znam znam na sourcebanach też jest ogarniane
  7. Czy posiadasz discorda lub ts? discord, ts itp.
  8. Dlaczego ty? Gram od dłuższego czasu, mam pojęcie na temat szeroko pojętych "skryptów". Obiektywnie patrze na każdy konflikt poruszany w moim towarzystwie jak i na serwerach CS:GO i zawsze znajdę niekrzywdzącą solucje na dany problem
    1. Coś o sobie od siebie: jestem Igor mam 18 lat normalnie sobie gram w komputerek, czasem do szkoły pójdę albo zajebać buszka śmierdziuszka z kolegami na garaże, widać pewnie że jestem taki żartowniś-jajcarz-akrobata ale tak naprawdę to w potrafię się zachować poważnie we wszystkich sytuacjach które tego wymagają, jestem dobrze wychowany, wyniosłem z domu kindersztube, jeżeli kiedykolwiek zwyzywałem Cię na "poważnie" to znaczy ze sytuacja tego wymagała ponieważ mnie niesamowicie wkurwiłeś swoim bezczelnym zachowaniem. Ogółem jestem pomocny i mogę przyczynić się do rozwoju serwera.
  9. Kontakt: pisz na steam nawet możesz mi na telefon dzwonić, powiedz tylko to dam ci numer
  10. Link do nicków/profilu Gametrackera (GT): https://www.gametracker.com/player/hidden/145.239.133.23:27020/

ps piotrek spalimy kiedyś wonsa
Edited by hidden
  • Lubie to! 3

Opiekun