Jump to content
  • Nowy serwer Pokemod na IC - Saffron

IP: 145.239.133.23:27015

Info
  • Nowy serwer na IC - Paintball CTF

IP: 145.239.133.23:27021

WojcieHosky

Podanie o admina

Recommended Posts

1. Nick z serwera oraz steamID: WojcieHosky STEAM_0:0:52132913
  2. Wiek: 21
  3. Doświadczenie z serwera HNS: Zacząłem kilka lat temu w 1.6 ( około 5 lat z przerwami)
  4. Ile czasu jesteś w stanie poświęcić na serwer (dziennie? tygodniowo? miesięcznie?)?: 1,5-4 godzinki dziennie / miesięcznie ciężko mi to oszacować
  5. Czy administrowałeś kiedyś? Tak
  6. Znajomość komend admina i regulaminu? Wiedza ta nie jest mi obca :) 
  7. Czy posiadasz discorda lub ts? Posiadam discorda i ts, przy czym częściej korzystam z ts ;) 
  8. Dlaczego ty? Kto jak nie ja? (żart) Myślę, że mam dobry kontakt z graczami i moje administrowanie pomogłoby w utrzymaniu kultury gry, gdy nie ma admina na serwerze ;) 
  9. Coś o sobie od siebie: Mam na imię Wojtek, studiuję w Poznaniu na Politechnice. Moje pasje poza HNSem i komputerem to koszykówka, filmy i seriale, muzyka... ale można powiedzieć, że interesuję się wszystkim :D 
  10. Kontakt: Steam/Forum/Ts/Fb/Discord/Mail
  11. Link do nicków/profilu Gametrackera (GT): https://www.gametracker.com/player/WojcieHosky/145.239.133.23:27020/
Edited by WojcieHosky
  • Dzięki! 1

Opiekun

Wszystko fajnie,  już od dłuższego czasu kazałem Ci złożyć podanie.

Ostatnio mało Cię widywałem na serwerze, ale mam nadzieję, że to nadrobisz.

Mój głos jest na TAK.

• Lubie to! 1

Dziewczyna

Jak trzeba to zachowuje powagę.
Można pożartować,

Czasem zapomina o regulaminie.
Mam nadzieje że po otrzymaniu rangi Administratora to się zmieni, na lepsze a nie na gorsze.

Z racji tego, że Cię nie znam więcej o Tobie nie powiem ale mój głos kieruje bardziej na TAK. Powodzenia.

~Edit, miałam styczność z tym graczem cofam swój głos, jest wulgarny wobec kobiet, jak na swój wiek zachowuje się okropnie.
Niestety, jestem na NIE :)

Edited by c0ltr3
  • Haha 2