Skocz do zawartości
  • HNS - nowy serwer na IC

    Zapraszamy na HNS IP: 145.239.133.23:27020

    Więcej informacji tutaj
  • Nowy sezon i nowa generacja na Pokemodach

    Nowy sezon wystartuje z piątku 22.02 na sobote 23.02

    Więcej informacji tutaj
  • Nowe serwery - Only Mirage

    Zapraszamy na mirka IP: 145.239.133.23:27019!

  • Rekrutacja na stanowisko admina

    czujesz się na siłach? Spełaniasz wymagania?

    zgłoś swoją kandydaturę!

    Serwer Viridian Serwer Lavender
Deather

dyskusja [DYSKUSJA] Nowy sezon - zmiany pokemod

Rekomendowane odpowiedzi

Właściciel

Cześć, zbliża się nowy sezon (zostało około 30 dni), a wraz z sezonem wchodzi nowa generacja. Dodatkowo planujemy parę zmian:


Pierwsza zmiana będzie dotyczyła karty, planujemy zrobić wersję darmową i ulepszenie na płatną (tą która jest teraz), chodzi głównie o to żeby było co robić nawet jak się płatnej karty nie posiada.

Kolejna sprawa to ilość rund na poszczególnych mapach, prawdopodobnie serwer zostanie skonfigurowany tak żeby niektóre mapy były krótsze lub dłuższe niż aktualnie.
Postaramy się dodać nowe mapy - tu niestety wszystko zależy od bugów map i ilości slotów.

Planujemy też drobny balans ruchów, zastanawiamy się nad wycofaniem stunów z ruchów dystansowych (zostałyby tylko w kontaktowych).

I teraz tak, jeśli ktoś z was ma jakąś propozycje, na zmiany w modzie lub starych pokemonach, można wypowiedzieć się w tym temacie, będę brał go pod uwagę przy aktualizacji sezonowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

Articuno i suicune- zmniejszyć czas zamrożenia przy trafieniu i zrobić szanse na zamrożenie, żeby nie było 100%,
Kyogre i Groudon- proponuję zmiejszyć zasięg tych okręgów, bije to starsznie dużo jak na skill pasywny i ma duży zasięg,
Levitate - Dużo osób ciągle tym lata i nie słychać ich w ogóle to wymyśliłem żeby dodać dźwięk, na początku byłoby normalnie jak jest ale im dłużej latałoby się to zaczął się robić odgłos jakis( podobnie jak fly)
Thief - pasywka, która kradnie pieniądze, na aim mapach przydatna bardzo. Dodajcie jakieś efekty do tego żeby coś robiła albo wymyślić coś nowego, a nie tak naprawdę nic nie robi.
Telekinesis- zmniejszyć czas o 5sec czyli 10*0,05
Harden- ten skill  według mnie nie działa normalnie, może źle zrobiony jest,
Focus energy+ protect(hitmonchan)- to jest przesadzone bo na wyższym lvlu gracz jest prawie nie do zabicia, zmienić mu jedną pasywkę i na przyszłość nie łączyć tego tak samo jak Life up+ focus energy nie ma sensu.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taką propozycję:

Top 3 najlepszych graczy z najlepszymi statami pod koniec maoy dostaje exp.

1. Miejsce pierwsze np. 50 exp

2. Miejsce drugie 25 exp

3. Miejsce trzecie 10 exp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Opiekun
W dniu 16.01.2019 o 17:27, Leonekxd napisał:

Mam taką propozycję:

Top 3 najlepszych graczy z najlepszymi statami pod koniec maoy dostaje exp.

1. Miejsce pierwsze np. 50 exp

2. Miejsce drugie 25 exp

3. Miejsce trzecie 10 exp

Słabe już widzę graczy co grają po nocach sami i nabijają expa.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
W dniu 16.01.2019 o 17:27, Leonekxd napisał:

Mam taką propozycję:

Top 3 najlepszych graczy z najlepszymi statami pod koniec maoy dostaje exp.

1. Miejsce pierwsze np. 50 exp

2. Miejsce drugie 25 exp

3. Miejsce trzecie 10 exp

Ja tam jestem za tylko dać blokade, że działa od np 14 osob na serwie. Dodałbym jeszcze dodatkowy % exp od ilości graczy 15-5%,20-10% i 25 graczy-15%.

 

Proponuje też aby nowe skile które powstaną dla 4 geny były dodawane też do straych poków które mają mało skilli gdzyż mechanika szarży dostały 3-4 poki z 3 geny i potem tylko legendy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właściciel

@dizorox w sumie to w 4 generacji jest sporo ewolucji z 1 i 2 geny wiec tak czy siak pokemony takie jak Magmar itp. skilla dostaną 🙂 Co do expa, pogadam z Johnnym, ale wydaje mi sie okey (za topkę meczu i od ilosci graczy) 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Dodanie nowych skilli

Nie podaję już pokemonów, które mogą używać tych ataków. Jeśli propozycja zostanie przyjęta to potem wystarczy wygooglować jakie pokemony mogą używać tego ataku.

Niektóre pewnie są niewykonalne, ale może coś z tego się przyjmie.

Przypominam o propozycjach z tego tematu: 

 

 

A tutaj nowe:

1. Nazwa: Swords Dance

Opis: Zwiększa moc ataku następnego ataku. Przykładowo, gdy drugi skill pokemona zabiera 30HP, to po użyciu tego ataku, zmieniamy na drugi i wtedy ten atak zabiera 60HP. 

Typ: aktywny

 

2. Nazwa: Horn Leech

Opis: Regeneruje % zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.

Typ: pasywny

 

3. Nazwa: Magnitude

Opis: Zróżnicowana moc ataku. Posiada 10 poziomów mocy. np. Magnitude 1 zabiera 5hp, a Magnitude 10 zabiera 50hp. 10% na trafienie każdego poziomu mocy

Typ: aktywny

 

4. Nazwa: Nature Power

Opis: Losowy atak typu, którego jest pokemon, np. pokemon trawiasty używa losowego ataku trawiastego itd.

Typ: aktywny

 

5. Nazwa: Payback

Opis: Gdy użyjemy drugi raz tego ataku w rundzie jest mocniejszy (o ileś hp/%)

Typ: aktywny

 

6. Nazwa: Safeguard

Opis: Po użyciu ataku jesteśmy odporni na wszystkie stany (stuny, zatrucia itp) przez ileś tam sekund.

Typ: aktywny

 

7. Nazwa: Wrap

Opis: Gdy przeciwnik nim dostanie zabieranie jest mu np. 10hp co 10 sekund (max. 5 razy)

Typ: aktywny

 

8. Nazwa: Hypnosis

Opis: Jeśli trafimy przeciwnika mamy jakiś % szans na jego uśpienie

Typ: pasywny

 

9. Nazwa: Toxic

Opis: % szans za śmiertelne zatrucie przeciwnika, tzn. jest mu zabierane HP do końca rundy (np. 1hp co sekundę/5hp co 5 sekund)

Typ: pasywny

 

10. Nazwa: Gravity

Opis: Pokemony latające, które dostana tym atakiem, spadają i nie mogą latać (dobra kontra na mapie knife_pokearena)

Typ: aktywny

 

11. Nazwa: Grudge

Opis: Czyści wszystkie stany (zatrucia, stuny itd.)

Typ: aktywny

 

12. Nazwa: Assurance

Opis: Atak zadaje podwójne obrażenia (albo mocniejsze, jakieś % więcej), jeśli gracz, w którego został wymierzony atak otrzymał już jakieś obrażenia w tej rundzie

Typ: aktywny

 

13. Nazwa: Acient Power

Opis: Zwiększa wszystkie statystyki (moc ataku, hp, kevlar, zatrucie itp., może też dmg) o ileś tam %

Typ: aktywny

 

14. Nazwa: Endure

Opis: Szansa na odnowienie cooldownu

Typ: pasywny

 

2. Poprawa obecnych skilli:

Tutaj krótko: 

- osłabienie stunów, przynajmniej tak, żeby można było strzelać do przeciwnika, bo obecnie one są zbyt OP i 70% serwera gra z pokemonami ze stunem.

- polepszenie skilli zabierających ammo, obecne praktycznie nic nie robią :/

 

3. Wprowadzenie Alola Pokemonów

Można je wprowadzić w różny sposób:

- do zdobycia jak pokemony shiny, ale rzadziej (np. raz na 2-3 tygodnie szansa na złapanie pokemona Alola), bo jest ich tylko 18

- eventy, konkursy

Mogłyby mieć większą moc, lepsze ataki, zrobić coś, żeby były wyjątkowe (takie słabsze darmowe legendy). 

 

4. Wprowadzenie ciosu krytycznego

Szansa na wyprowadzenie ciosu krytycznego, który zabierałby 2x więcej życia. Mogłyby mieć to wszystkie pokemony albo tylko niektóre w postaci pasywki, np. 10% szans na cios krytyczny.

 

5. Zmiana systemu jajek

Do jajek wprowadziłbym same baby pokemony (jest ich 18). Na pewno już graczy to męczy, że przypadkowo podnoszą po raz kolejny Sh Nidoran.

Ewentualnie można zrobić tak, że po podniesieniu jajka nie mamy od razu pokemona, ale musimy zrobić ileś tam kroków, żeby go wykluć.

 

6. Skamieliny

Dodanie do skamielin wszystkich pierwszych form pokemonów, które są ze skamielin, czyli Kabuto, Omanyte, Aerodactyl, Lileep, Armaldo, Cranidos, Shieldon
 

7. Bonus STAB

Pokemony podatne na dany typ otrzymują więcej obrażeń.

 

8. Medale, odznaczenia

Dodanie do gry jakiś odznaczeń, osiągnięć typu: złap ileś tam pokemonów dane typu, złap wszystkie pokemony z danego regionu, zbierz ileś tam jajek, użyj ileś tam ataków, łap pokemony, ewoluuj pokemony. Coś jak jest w pokemon go. Nagrody to jakiś exp, ale nie za duży. Zawsze to kolejne zadania do wykonania dla kolekcjonerów.

Poniższa propozycja Dizoroxa jest bardzo dobra i z chęcią zobaczyłbym taki system na serwerze :D

 

Na razie tyle, jak coś mi się przypomni to dopiszę :D

 

KOLEJNE PROPOZYCJE

 

9. Skrócenie czasu rund

Małe mapy typu aim_deagle trwają 3 minuty, co raczej nie ma sensu. Dla mnie można nawet skrócić ten czas do minuty. Czasami trzeba czekać dobre 2 minuty aż się zakończy runda, kiedy w sytuacji 1v1 gracze się skradają i co chwilę się mijają XD

Można też skrócić czas zwykłych mapek, z 2:15 na np. 1:45. Też czasami rozgrywka się przedłuża niepotrzebnie, bo ktoś nie zna mapy i ciężko ma wykonać cel lub z innych powodów.

Taka zmiana będzie na plus, ponieważ rozgrywa będzie bardziej dynamiczna i nie będzie trzeba długo czekać, jeśli się zginie na początku rundy. Co też powinno mniej zniechęcać nowych graczy, którzy sobie jeszcze nie radzą z modem.

 

10. Pula shiny

Obecnie, aby skrócić czas do puli shiny wystarczy, wejść na serwer i poczekać aż minie runda. Można zwiększyć to wymagania np. do spędzenia 5 minut na serwerze, wtedy gracz będzie musiał trochę pograć, a może jak się wkręci to zostanie dłużej niż tylko wejdzie i wyjdzie :D Może to trochę wpłynie na lepszą frekwencję na serwerze.

 

11. Mapy

Usunąć niegrywalne mapy i dać szansę innym na przyjęcie się, może coś z nowej tury mapek będzie chętne grywane przez graczy. W workshopie jest dużo ciekawych map, więc nie będę wrzucał do nich linków, bo byłoby ich za dużo :D Jedynie napiszę, że chciałbym zobaczyć mapy takie jak: tuscan, kabul, aztec oraz kilka nowych i nieznanych. 

 

12.  Minieventy

Wprowadzić minieventy, które odbywałby się np. w każdą sobotę o 18. Polegałoby na tym, że wygrywa osoba, która np. złapie jakiegoś pokemona jako pierwsza, wyexpi jakiegoś pokemona na 10lvl itd. Raczej nie ma sensu robić zadań, które polegałyby na wygraniu mapy, najlepiej, aby każde miał równe szanse na początku. Można też zrobić przykładowo podwójny exp przez 2h.

Nagrody mogą być różne: np. pula shiny, jakieś drobne PC, shiny loot box, svip na 3 dni itp. itd., wszystko do ustalenia.

Takie wydarzenia na pewno przyciągnęły by graczy na serwer. Na serwerowni, gdzie kiedyś adminowałem, takie coś naprawdę przyciągało graczy, niektórzy byli nawet w stanie kupić slota, aby wejść na serwer podczas minieventu :D

Edytowane przez Artór

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
1 godzinę temu, Artór napisał:

 

8. Medale, odznaczenia

Dodanie do gry jakiś odznaczeń, osiągnięć typu: złap ileś tam pokemonów dane typu, złap wszystkie pokemony z danego regionu, zbierz ileś tam jajek, użyj ileś tam ataków, łap pokemony, ewoluuj pokemony. Coś jak jest w pokemon go. Nagrody to jakiś exp, ale nie za duży. Zawsze to kolejne zadania do wykonania dla kolekcjonerów.

 

 Proponuje przywrócenie odznak i zamiast starej formy to aby otrzymać odznake trzeba wykonać różne zadania 

np odzaka odnista: Zdobadz XXX exp pokiem ognistym, XXX lvl pokiem ognistym, zrób XXX evolucji pokiem typu ognistego, złap XXX poków ognistych itp tak aby było z 5-10 zadań na każdy typ poków i aby te zadania były tak zrobione aby zdobycie jednej odznaki zajmowało sporo czasu.

 

Edytowane przez dizorox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, dizorox napisał:

 Proponuje przywrócenie odznak i zamiast starej formy to aby otrzymać odznake trzeba wykonać różne zadania 

np odzaka odnista: Zdobadz XXX exp pokiem ognistym, XXX lvl pokiem ognistym, zrób XXX evolucji pokiem typu ognistego, złap XXX poków ognistych itp tak aby było z 5-10 zadań na każdy typ poków i aby te zadania były tak zrobione aby zdobycie jednej odznaki zajmowało sporo czasu.

 

Ale to żeby były małe bonusy typu 5hp które małoco zmienią, a nie np. +20hp, scout i jakieś granaty na start, bo nowy gracz lub ktoś kto zrobił sobię przerwę będzie miał jeszcze trudniejszy start, oraz będzie ten mod jeszcze mniej przejrzysty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

1 Dodanie możliwości on/of dropienia shiny ( niektórzy zberają na 4 gen a karta wymaga używania balli) 

2 Zmniejszenie czasu działania skilli typu lick obecnie na 100lvl działa aż przez 20s proponuje nerfa do 10

3 Full rimówer nie działa na skill alakazama

4 Możlwość zamiany powtórek shiny na pule  shiny 3-5shiny na 1 pule

Edytowane przez dizorox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właściciel

Zmiany w rozgrywce:

  • dodać antyrasha

Zmiana w pasywkach:

  • Zmniejszyć maksymalne speedy z latania i biegania

Zmiany w przedmiotach:

  • Zablokować możliwość kupna witaminek o tym samym działaniu jaką ma nasza pasywka

Zmiany w skilach:

  • Stuny - wywalić / zmniejszyć zasięg - czas trwania.
  • Rooty - zmniejszyć czas trwania.

Zmiany w mechanikach:

  • System polec - wywalić lub go całkowicie zmienić na coś innego.
  • System shiny - wymyślić nowy

 

Jak coś sobie przypomnę to dopisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Antyrush, ale nie na dużych mapkach :/ Na małych (awp, aim) jestem jak najbardziej za.

Marzy mi się, aby stuny były wywalone. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właściciel

Po ogarnięciu postów, razem z Johnnym stworzyliśmy propozycję:

Umiejętności:
1. Levitate - dodanie cichego szumu (w miarę możliwości silnika).
2. Focus Energy - pochłanianie tylko % obrażeń.
3. Fly i Speed up - zmniejszenie maksymalnej prędkości (delikatnie).
4. Zamrożenie przy otrzymywaniu obrażeń - do silnika dopisze możliwość ustawienia % szans na zadanie efektu.

Ruchy:
1. Telekinesis, Disable, Lick i ruchy tego typu zostaną przebudowane (dodatkowo dodam możliwość zablokowania ich efektów pasywkami typu Calm Mind).
2. Stuny będa dostępne tylko w kontaktowych ruchach (Clawy itp.).
3. Unieruchomienie i zamrożenie zniknie z Balli, Beamów oraz ruchów Dystansowych (czyli zostaną tylko w Clawach, AoE i Wave).
 

Dropy:
1. Dodamy skamieliny których brakuje.

2. Odświeżymy dropy z jajek.

 

Zdobywanie doświadczenia:

1. Dodamy +1 punkt doświadczenia (do wszystkiego) gdy na serwerze jest >= 12 osób, a +2 punkty gdy >= 20 os (dodanie % wartości to groszowe sprawy przy expie za cele itp.).

2. Dodatkowy punkt doświadczenia za MVP gdy >= 12 os.


Karta trenera(spoiler) i shiny:

1. Karta trenera zostanie przebudowana, pojawią się dwa poziomy: Brąz i Złoto (Premium). Wersje różnić się będą ilością zadań i nagrodami oczywiście (2 zadania dla wszystkich i 3 premium).
Wydarzenia karty zastąpią zadania dzienne (prawdopodobnie maksymalnie 3 na raz). W karcie chcielibyśmy wprowadzić system wyzwań (coś w stylu starych odznak). Oczywiście wyzwania sezonowe resetują się z sezonem.
* jest to wstępny zarys nowej karty :D
2. System shiny zostanie przebudowany :) Szczegóły niedługo :D 

 

Jeśli ktoś chce coś jeszcze dodać, zachęcam :)
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

 

Karta trenera(spoiler) i shiny:

1. Karta trenera zostanie przebudowana, pojawią się dwa poziomy: Brąz i Złoto (Premium). Wersje różnić się będą ilością zadań i nagrodami oczywiście (2 zadania dla wszystkich i 3 premium).
Wydarzenia karty zastąpią zadania dzienne (prawdopodobnie maksymalnie 3 na raz). W karcie chcielibyśmy wprowadzić system wyzwań (coś w stylu starych odznak). Oczywiście wyzwania sezonowe resetują się z sezonem.
* jest to wstępny zarys nowej karty :D
2. System shiny zostanie przebudowany :) Szczegóły niedługo :D 

 

 

1. Osobiście chciałbym też zadania trudniejsze do zrobienia z których będą stałe nagrody

2Czyli jak ktoś ma teraz zebrane z 15 puli na 4 gen to powinien je zużyć przed aktualizacją czy nie musi się martwić, że zostaną one usunięte ?

 

 

Edytowane przez dizorox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właściciel

Jeśli coś z pulą się zmieni, zamienię ją na to co będzie po zmianie itd. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie zadań dziennych. Trzeba będzie codziennie być na serwerze, aby móc je wykonać czy będzie można je nadrobić, jeśli się nie wejdzie danego dnia. Czy jeszcże inaczej to działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Opiekun
3 godziny temu, Artór napisał:

Odnośnie zadań dziennych. Trzeba będzie codziennie być na serwerze, aby móc je wykonać czy będzie można je nadrobić, jeśli się nie wejdzie danego dnia. Czy jeszcże inaczej to działa?

3 zadania dniowe odebrane max i robisz kiedy chcesz pewnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Opiekun

nerf harden

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

Zmniejszenie wykrywalności poków niewidzialnych na radarze. Niewidzialność jest już i tak znerfiona i pokiem z niewidką da się grac od 85lvl dopiero a nawet jak ktoś nas nie zauważy to zaraz na radarze nas wykrywa i zabija.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Admin

-Moon Blast-dodać mu dezorientacje

-Harden-zmniejszyć o 25%

-dodać niewidoczność na radarze do poków z night shade

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Opiekun

groudon-lekki nerf primal pasywy jest zbyt mocna w połączeniu z jego pasywami i skillami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

- Mirror Coat - poprawić wygląd tego skilla, żeby był bardziej widoczny

- Przywrócić ilość rund na małych mapach

- Dodać małe mapki

- Zrobić blokadę na eventy i na kartę, chodzi mi tu żeby za 100lvle nic nie nabijało do tego, wtedy eventy będą dłużej trwać i rozgrywka będzie lepsza.

- Osłabić protect o 5%

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

tylko czsa niesmiertelności 1-2 s i da sie nas zabic np skilami i trutkami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

shedinja jest na serwie ale jest obecnie nie do zdobycia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×