Jump to content
  • Shiny Arceus? - Karta trenera sezon 5!

    interesuje Cię co przyniesie nowa karta trenera?

    looknij już teraz na nagrody wersji Brąz i Gold!

    Przedstawienie karty
Sign in to follow this  
Dawid1507

[4GEN] Shinx, Luxio, Luxray, Buneary, i więcej...

Recommended Posts

STEAM_1:1:28771597

Viridian

 

Małe info: w nawiasach [] znajduje sie lvl otrzymania skilla oraz lvl evolucji poka, w wiekszosci przypadków kwestie CD oraz DMG ich przeliczników zostawiam administracji gdyz mysle ze najlepiej to zbalansuje ^-^.

 

Shinx: [1 LV] - TYP ELEKTRYCZNY - 30% WYSTEPOWANIA

Pasywne:

-Focus Blast [1 LV]

-

Aktywne:

-Wild Charge [16 LV]

-

-

-

 

Luxio: [26 LV]  - TYP ELEKTRYCZNY

Pasywne:

-Focus Blast

-

Aktywne:

-Wild Charge [16 LV]

-Hyper Beam [36 LV]

-

-

 

Luxray: [46 LV]  - TYP ELEKTRYCZNY 

Pasywne:

-Focus Blast

-Volt Power - 1/8 sznas na oslepienie przeciwnika przy strzale (efekt Flash) szansa zwieksza sie z poziomem do max 1/3 lub 1/4

Aktywne:

-Wild Charge [16 LV]

-Hyper Beam [36 LV]

-Flash [56 LV] - tak pozno ze wzgledu ze jest bardzo denerwujacym skillem

-

 

Buneray: [1 LV] - TYP NORMAL 20% WYSTEPOWANIA

Pasywne:

-Swift - bhop

-

Aktywne:

-Low Kick - zadaje 25dmg + moc oraz podrzuca przeciwnika w zasiegu storzku przed postacia [16 LV]

-

-

-

 

Lopunny: [36 LV]  - TYP NORMAL

Pasywne:

-Wild Swift - bhop + zwiekszenie predkosci poruszania sie (max 30% na 100lvlu) 

-Fluffy Paws - Wycisza efekt chodzenia 

Aktywne:

-Low Kick - zadaje 25dmg + moc oraz podrzuca przeciwnika w zasiegu storzku przed postacia [16 LV]

-Fire Pounch - uderzenie ognistymi pazurami + podpala przeciwników (efekt i zasieg jak dragon claw) [36 LV]

-

-

 

Leafeon: [EWOLUCJA EEVEE LVL DOWOLNY] - URZYWAMY NATURE STONE LUB NATURE SHARD - TYP TRAWIASTY

Pasywne:

-Poision Swift - Bhop + zatrucie przy upadku, lub Nature Swift - Bhop oraz leczenie siebie i swoich przy upadku (0.5hp +moc)  w obu przypadkach generuje zielony okrąg przy upadku

-Leaf Power lub Nature Synthesis, - w przypadku obydwu odnawia 1hp + moc co 10s, oraz zwieksza dmg o 25% na 100lvlu

Aktywne:

-Solar Beam

-Leaf Blade lub Leaf Blow - Atakuje podmuchem liści w Storzku przed sobą, ktore zadaja dmg oraz zatruwają wrogów

-Razor Leaf <---- Opcjonalne

-

 

Glaceon: [EWOLUCJA EEVEE LVL DOWOLNY] - URZYWAMY GLACIAL STONE LUB GLACIAL SHARD - TYP LODOWY

Pasywne:

-Ice Swift - Bhop + Zamrozenie przy upadku (zamraza na max 1s niezaleznie od mocy lub przelicznik jest taki zeby na 100lvlu zamrazało na 1s)

-Glacial Power - zamraza lub spowalnia przy strzale oraz zwiększa obrone o +25% na 100 lvlu

Aktywne:

-Ice Shard

-Empowered Ice Shard - Dosłownie to samo co Ice Shard z roznica ze wystrzeliwuje 3 kule w stozku przed sobą

-Glacial Stomp, zadaje 60dmg i zamraza przeciwników w około na 4s - cd 40s + moc

-

 

 

[KONKURS] Chciałbym wygrać Shiny Lopunny :)

Edited by Dawid1507

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazdy dmg wspomniany w skillach jest brany przezemnie pod uwage jako tzw. True DMG, czyli dmg zadawany nie tak jak na serwerze ze trzeba wartosci dzielic na pół, tylko juz po tym podziale, prosze brac to pod uwage podczas czytania.

 

Pachirisu: [1 LV] - TYP ELEKTRYCZNY

Pasywne:

-Speed Up

-Fluffy Paws - Niesłychać Kroków

Aktywne:

-Electric Ball [12 LV] - Strzela kulą prądu

-Discharge [36 LV]

-Thunder [46 LV] - w wybrane (wycelowane) miejsce uderza piorun ktory zadaje w bardzo małym zasiegu AOE, dmg 70+ Moc, CD 30s niewpływa na niego moc

-

 

Skorupi: [1 LV]  - TYP TRUJACY

Pasywne:

-Infestation - Mocniejsza wersja Poision Point, zadaje 10dmg/s zamiast 6dmg/s, zamiast rozowych okregów przeciwnik emituje Mocno Fioletowe lub zielone okręgi

-

Aktywne:

-Poision Sting [16LV] - strzela zatrutym kolcem

-Poision Fant [28 LV] - uderzenie trującymi pazurami

-

-

 

Drapion: [32 LV] - TYP TRUJACY

Pasywne:

-Infestation - Mocniejsza wersja Poision Point, zadaje 10dmg/s zamiast 6dmg/s, zamiast rozowych okregów przeciwnik emituje Mocno Fioletowe lub zielone okręgi

-Protect

Aktywne:

-Poision Sting [16 LV]

-Poision Fang [28 LV] - uderzenie trującymi pazurami

-Sludge Bomb [46 LV] - wystrzeliwuje Kule śluzu zadająca 20dmg przy bezposrednim trafieniu wroga, oraz ktora po trafieniu na dowolna przeszkode (w tym wroga) rozchaluje sie na terenie i tworzy kałurze szlamu na 15s, zadajaca 3dmg/s, nakładajaca efekt spowolnienia na 6s , oraz efekt Infestation na 6s, na kazdego wroga ktory w nia wejdzie 

-

 

Ewolucja Magmar'a: - TYP OGNISTY

Magmortar: [46 LV]

-Posiada te same skille co Magby + dochodzi jeden skill:

-Lava Ball [56 LV] - Wystrzeliwuje kule magmy ktora przy bezposrednim trafieniu w cel zadaje 40dmg i podpala, oraz w miejscu uderzenia tworzy efekt skilla Lava Plume na 10s - CD zmiejsza sie z LV i mocą, zatrzymuje sie przy dotknieciu jakiejkolwiek przeszkody

 

Ewolucja Magnetona: - TYP ELEKTRYCZNY

Magnezone: [56 LV]

Posiada takie same skille jak Magneton ale dochodzi 1 nowy skill, + zmieniony zostaje magnes w magnetonie na mocniejsza wersje i nowy model,

Zap Cannon [60 LV] - Przez 10s ładuje gracza elektryczna energią która zadaje po pełnym naładowaniu i uwolnieniu 100dmg w zasiegu wybuchu, energia rozładowuje sie jesli nieurzyjemy ponownie skilla w czasie 10s od pełnego naładowania, mozliwe jest wczesniejsze urzycie poprzez ponowne nacisniecie skilla, wczesniejsze urzycie skutkuje przedzialem dmg, za kazde 1s naładowania = 10dmg, np. ładujemy sie 3s i wykakuje ktos na nas, urzywamy skila wczesniej niz pełne naładowanie wiec zadamy około 3s = około 30dmg (po wybuchu rozpoczyna nam sie CD) (wybuch niezadaje nam dmg jak w przypadku voltorba), troche kombinacji ale mysle ze do zrobienia skill

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chimchar: [1VL] - TYP OGNISTY, POKEMON STARTER

Pasywne:

-Ember

-

Aktywne:

-Flamethrower [16LV]

-Heatwave [24 LV] 

-

-

 

Monferno: [26 LV] - TYP OGNISTY

Pasywne:

-Ember

-Combo Point lub Rage, (Combo Point - +dmg na ilosc strzałów w combo)

Aktywne:

-Flamethrower [16 LV]

-Heatwave [24 LV] 

-

-

 

Infernape: [38 LV] - TYP OGNISTY

Pasywne:

-Primal Ember: - wzmocniony efekt Ember, zadaje 8dmg/s

-Combo Point lub Rage, (Combo Point - +dmg na ilosc strzałów w combo)

Aktywne:

-Flamethrower [16 LV]

-Heatwave [24 LV] 

-Fire Spin [36 LV] - Ognista Szarża na przeciwnika (dostajemy boost do speeda i nasza postac otacza krąg ognia zadajacy 5dmg/s i podpala) czas trwania 10s, CD 40s + moc (podobny lub ten sam skill ma Rapidash)

-

Edited by Dawid1507

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honchkrow: [60 LV lub DUSK STONE] - TYP DARK, EWOLUCJA MURKROWA

- Posiada dokładnie te same skille co Murkrow z wyjątkiem zmany skilla Pasywnego FLY na Brave Bird,

 

- Fly - +0.80 * moc * poziom (%), zwiększenie prędkości latania

ZAMIENIONE NA:

-Brave Bird - +1.30 * moc * poziom (%), zwiększenie prędkości latania

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zasłużony

Jest pare fajnych pomysłów na skille ale nie zgadzam się co do przeliczników. Moim zdaniem mozna wykorzystać pare pomysłółw na nowe typy mechanik skilli ale muszą one zostać dostosowane do pozostałych skilli na serwie pod względem dmg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, dizorox napisał:

Jest pare fajnych pomysłów na skille ale nie zgadzam się co do przeliczników. Moim zdaniem mozna wykorzystać pare pomysłółw na nowe typy mechanik skilli ale muszą one zostać dostosowane do pozostałych skilli na serwie pod względem dmg.

diziu poczytaj ze zrozumieniem:

 

Małe info: w nawiasach [] znajduje sie lvl otrzymania skilla oraz lvl evolucji poka, w wiekszosci przypadków kwestie CD oraz DMG ich przeliczników zostawiam administracji gdyz mysle ze najlepiej to zbalansuje ^-^

Edited by Dawid1507

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×