Jump to content
  • Nowy serwer Pokemod na IC - Saffron

IP: 145.239.133.23:27015

Info
  • Nowy serwer na IC - Paintball CTF

IP: 145.239.133.23:27021

Sign in to follow this  
Artór

Podanie na opiekuna serwera

Recommended Posts

Mam na imię Artur, mieszkam w Poznaniu, studiuję gospodarkę przestrzenną. Czas wolny spędzam z dziewczyną, ze znajomymi, chodzę na siłownię albo pograć w piłkę. Interesuję się sportem, kinem, muzyką i nadal nie wyrosłem z pokemonów, więc gram albo na pokemodzie albo w Pokemon GO :D

Też wiem, że to jest rekrutacja na nowe serwery, ale mnie interesuje pokemod, za czasów 1.6 też tak było, więc jeśli byłaby możliwość, to chciałbym zajmować się pokemodem, bo jak wcześniej napisałem, tematyka pokemonów cały czas mnie kręci i w tym najlepiej się odnajdę.

Ile masz lat: 23 (dokładnie w marcu 23)

Podaj link do swojego profilu steam lub swoje steamID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203189431

Jakie masz doświadczenie w prowadzeniu serwerów: Kilka lat miałem admina na serwerach 1.6 (sieć cs-serwer.pl która już nie istnieje), prowadziłem też własne serwery. Instalowanie pluginów, jakaś drobna ich edycja kodów w amxx nie sprawiała mi problemu (kiedyś dodałem całą 3 generację do jednego z serwerów PokeMod, dla wspomnianej już sieci, gdzie  byłem adminem, ale to było tylko przypisanie nazw, ataków, typów  itp., a cały mod już był skonstruowany wcześniej, więc nie jest to jakieś wielkie osiągniecie). Dodatkowo znajdowałem się tam w grupie od marketingu, gdzie cały czas promowaliśmy całą sieć serwerów. To wszystko dotyczy 1.6, a jeśli chodzi o csgo to nie mam większego doświadczenia z ich prowadzeniem. Miałem okazję wgrywać jakieś pluginy, podłączać gotv, ale większość odbywała się przez panel na stronie hostingu, głównie to były serwery do mixów albo treningowe. Posiadałem też admina na serwerach csgo na wspominanej sieci.