Jump to content
  • Aktualizacja Pokemoda - Zakończona!

    nowa generacja, nowy sezon już na Lavenderze!

  • Ruszyły nabory na Lavenderze!

    juz teraz zgłoś swoje podanie na admina lub opiekuna!

tibiorz

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

tibiorz last won the day on September 2

tibiorz had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutralny

About tibiorz

  • Rank
    Nowicjusz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Leonek moje konto też jest świeże, ponieważ nigdy nie miałem potrzeby zakładać konta na tym forum, jeżeli uważasz że są to moje multikonta to możesz sprawdzić ip
  2. Twoje steamID: STEAM_1:1:30622115 Data otrzymania bana/muta/gaga: 31.08.2019 14:25:51 Powód bana/muta/gaga: Czitowanie Nick admina od którego otrzymałeś bana/muta/gaga: Dizorox 5. Wyjaśnienia: Postaram się wyjaśnić każdego killa z demka 2019-08-30 04:00 de_overpass(link dla leniwych do ściągnięcia demka http://icpoke3.sys.infinitycore.pl/auto0-20190830-020012-499948688-de_overpass-_PL__InfinityCore.pl__PokeMod_-_Lavender__GEN5_.dem.tar.gz), które podał w swoim zgłoszeniu użytkownik michal20024321 z tematu Więc zaczynajmy: 1 kill: czas na demku 02:10, strzelam do gracza po czym on znika z racji, że grałem już na niego trochę wiem, iż posiada on pokemona, który ma zdolność do teleportowania, więc wiedziałem że będzie on za mną. Obróciłem się i dałem mu spraya w sumie nic dziwnego. 2 kill: czas na demku 03:45, tutaj chyba nie ma co wyjaśniać bardzo słaby aim i przeciętny spray z ak na wykończenie wroga. 3 kill: czas na demku 04:18, przeglądałem coś w pokeshopie lub skille pokemona nagle zobaczyłem, że gracz wyskakuje na mnie, więc wyciągnąłem ak i skontrolowałem full auto w głowę (przeciętny spray jakiegoś gracza 3lvl faceit) 4 kill: czas na demku 05:05, sprawdzam miejscówki po kolei po czym zauważam gracza wychodzącego z shorta na bs. Zwykłe przycelowanie w głowę i pociągnięcie spraya. 5 kill: czas na demku 05:52, zabójstwo, które prawdopodobnie miało największy wpływ na taką decyzję administracji, więc wyjaśniam: dostaję flasha z monstera, więc od razu obracam się w tamtą stronę. Widzę, że gracz ma speed boosta, więc od samego początku jak pokazał mi się on na ekranie wiedziałem, że jest to gracz o nicku Rafalik12, który posiada pokemona z teleportacją, nagle mi on znika patrząc sie na ABC, więc wiedziałem że będzie on za mną. Mając 800dpi w myszce i sens 1.6 w grze przy okazji mając bardzo mała podkładkę nie byłem w stanie obrócić się na raz, więc można zauważyć że obróciłem sie na dwa razy. Przy drugim razie dałem flicka w głowę. Oglądając to na prędkości 1/4x wygląda to jak jakiś aimlock, lecz trzeba pamiętać o tym, że demka na HLTV mają o wiele mniejszy tickrate niż jest na serwerze (128tick), więc dlatego to tak dziwnie wygląda. Według mnie był to zwykły flick przy drugim ruchu myszki i odrobinie szczęścia. 6 kill: czas na demku 06:25, gracz z mojej drużny pada na syfie, przy okazji patrząc na radar widzę, że przeciwnik znajduję się na monsterze, więc dlatego jestem wcelowany w monster. Wiem, że gracz o nicku Reksio nie gra pokemonem, który posiada speed boosta, więc nie mógł by tak szybko przemieścić się na shorta, więc jestem wcelowany troszkę dłużej w monster, na którym wychodzi mi wcześniej wymieniony gracz następnie daje zwykłego spraya w ciało, aby wykończyć przeciwnika. 7 i 8 kill: czas na demku 07:10, zabójstwa który miały prawdopodobnie 2 najwyższy priorytet na decyzje administracji, skaczę za skrzynkami bs'owymi i widzę przeciwnika na bananie, zerkam longa aby zobaczyć czy nie mam flanki, następnie zerkam na toalety i wyciągam nóż aby szybko przemieścić się za skrzynki bs'owe i w tym samym momencie, gdy wyciągnąłem nóż wybiegł mi przeciwnik, więc tutaj już chyba można stwierdzić, iż nie posiadam wh. Następnie peekuje gracza z tej samej pozycji, z której uciekłem i zauważam dwóch graczy daje jednemu head'a potem drugiemu. Pierwsza głowa na graczu Reksio była w biegu, ponieważ strzeliłem przed zatrzymaniem się mojej postaci(troszkę fart, lecz z m4a1-s jest to o wiele łatwiej wykonać niż z innych broni, ponieważ ma ona mały rozrzut, wiec strzelanie w biegu jak i będąc w powietrzu jest łatwe), więc dlatego celownik jest w innym miejscu a przeciwnik dostaje głowę wszystko to ładnie widać na prędkości 1/4x, potem drugiemu daje szybkie dwie głowy. 9 i 10 kill: czas na demku 08:10, pierwszy kill na graczu Reksio, zwykły peek na longa zauważam przeciwnika robię strafe'a i daje głowę. Następnie zerkam banan i toalety, więc daje celownik pomiędzy te dwie pozycje (zwykły nie kontrolowany ruch) niefortunnie za ścianą w toaletach był przeciwnik, któremu przejechałem celownikiem po głowie tzw. "flusha aimlock" zwykły brak szczęścia, że akurat znalazł się tam przeciwnik. Każdy gracz ma takie akcje tylko sam o tym nie wie dopiero po obejrzeniu demka można sie zdziwić, jest takich akcji multum na profesjonalnej scenie cs'a, lecz najgłośniejszy odzew miał gracz flusha jest to playstyle danych graczy na crosshair placement. Możecie zobaczyć to na yt wpisując "csgo proplayers aimlocks" każdy gracz ma dużo takich właśnie akcji. Wracając do akcji z demka po zrobieniu tego niby "aimlocka" wracam na bs po czym słyszę wyrzucającego sie mołotowa z toalet więc wracam i czekam na wyjście przeciwnika po czym go zabijam. 11 kill: czas na demku 08:45, też troszkę dziwna akcja, po której na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że mam wh, lecz byłem skupiony nad tym co mówi gracz Rafalik12 w grze(ma on bardzo słaby mikrofon i ciężko było go zrozumieć, dziwne jest to, że na HLTV słychać go troszkę lepiej, lecz w grze było bardzo ciężko go zrozumieć przy okazji była 4 w nocy). Podobna sytuacja jest w następnej rundzie, czas na demku 09:55) i dlatego zrobiłem taki movement do sciany z napisem "B -->" i później nagle się cofnąłem i byłem wcelowany w monster. Jest to bardzo podejrzane dla osoby oglądającej demko, lecz znów zwykły zbieg okoliczności i brak szczęścia po mojej stronie, że akurat rushował tam przeciwnik. Przy okazji, gdy przeciwnik wybiegał mi z monstera zmieniłem na kosę, gdybym wiedział że jest tam przeciwnik raczej bym tego nie zrobił. 12 kill: czas na demku 09:25, przeciwnik strzela do mojego gracza z drużyny z banku, więc daje tam molo i patrze drugie wyjście gdzie nie ma molo po czym przeciwnik wchodzi mi pod celownik i daje spraya z ak. 13 kill: czas na demku 10:42, po usłyszeniu defowania bomby wybiegam na przeciwnika, który również mnie peekuje i strzelam "paniczne" full auto, dzięki któremu udaję mi się zabić przeciwnika. 14 i 15 kill, czas na demku 12:18, przeciwnik teleportuje mi się prawie pod celownik i dostaje bursty z ak po 3 burscie dostaje w głowę z problemami z racji speed boosta, którego ma z pokemona, następnie cofam się na schody, aby użyć mikstur i przeciwnik rzuca mi granaty z takiej racji, że dosyć dużo grałem w cs'a klanowo wiem jak dobre są flashe, wiec został mi ten tik jeszcze do odwracania sie od flashy dlatego po rzuconym granacie przez przeciwnika wydawało mi się, że jest to flash i się od niego odwróciłem (niepotrzebnie, ponieważ był to granat odłamkowy). Usłyszałem plantującą się bombę i przebiegłem przez mołotowa, aby jak najszybciej zabić przeciwnika. Wybiegłem ze schodów patrząc się na skrzynki bs'owe, ponieważ miałem taka nadzieje, że właśnie za nimi będzie przeciwnik, lecz on plantował na trucku (można wykluczyć wh). Następnie usłyszałem wyrzucający się granat i stąd ten flick na truck w miejsce, z którego został wyrzucany granat z odrobiną szczęścia przeciwnik dostał skana w głowę po czym peekował mnie on z drugiej strony i dostał głowę (to jest właśnie efekt wielu godzin spędzonych na mapie typu aim_botz) 16 kill, czas na demku 14:55, wiedząc że Rafalik12 mnie ogląda specjalnie strzelałem one tapy i dawałem dziwne flicki, aby płakał jeszcze bardziej, że mam aima. Po czym gracze, którzy mnie zgłaszali wyszli z serwera. Rozpisałem całe demko, ponieważ banujący admin nie raczył nawet podać czasów do których mógłbym się odnieść lub chociaż podać powód bana. Jeżeli macie jeszcze jakieś podejrzane akcje z tego demka z chęcią się wypowiem i objaśnię sytuacje. 6.Dowody zwalniające z bana: Gram w gry FPS od 2008 roku przez cs 1.6, różne Call of Duty, cs source, cs go i wiele wiele innych, więc mam trochę pojęcia o takich grach a patrząc na niektórych adminów na tym serwerze, którzy banuja na serwerze Pokemod gracza 100pka za autobh i 1 killa nie wiedząc, że sa pokemony z autobh to jest to dla mnie troche śmieszne i uważam, że niedzielni gracze nie powinni pełnić funkcji administratora. Jeżeli daliście mi bana tylko za tego 5 killa tak samo jak użytkownikowi 100pka po jednym zabójstwie w rundzie pistoletowej to mogę stwierdzić, że administrator, który mnie banował nie ma wystarczającego doświadczenia do pełnienia funkcji administratora. Źródło bana gracza 100pka https://infinitycore.pl/topic/3537-chetowanie/?tab=comments#comment-13494. Pozdrawiam i liczę na rzetelne rozpatrzenie mojego odwołania.
  3. Witam, obejrzałem całe demko z "de_dust2 2019-08-29 14:22" i jestem pod wrażeniem, że gracz 100pka po jednym szczęśliwym zabójstwie w rundzie pistoletowej po stronie antyterrorystów dostał bana. W dalszej części demka nie zauważyłem nic dziwnego po prostu zwykły w miarę dobry spray przeciętnego gracza. (przepraszam jeżeli cię uraziłem). Co do autobh to wyglądało mi to na pokemona, który ma wbudowane autobh np. Eevee. Stwierdzam to tylko po obejrzeniu demka z mapy de_dust2 2019-08-29 14:22, na której gracz wcześniej wymieniony pokazał nam troszkę tego jak robi bunnyhopa. Co do demka z mapy workshop_701278781_de_westwood_big 2019-08-29 15:04 się nie wypowiem, ponieważ nie miałem czasu na zobaczenie go, lecz zgaduję że gracz uzywał pokemona z wbudowanym autobh. Polecam rekrutować adminów, którzy nie są niedzielnymi graczami. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...