Jump to content

Dawid1507

Użytkownik
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Dawid1507 last won the day on February 26

Dawid1507 had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutralny

About Dawid1507

  • Rank
    Nowicjusz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. za czas na serwerze zdobywasz coinsy wiec czas odpada i tak, a tutaj chodzi o to zeby lecialo 1yen = 1frag ceny oraz to co jest w sklepie jest przykładem, mozna dowolnie zmieniać, i "odkrycia pokemon" ten xp to chodzi o to ze czlonkowie stowarzyszenia po inwestycji w BANK oraz Odkrycia (nazwy tez do zmian) maja zwiekszony XP (tylko ci co sa w stowarzyszeniu) dziala to tak samo jak bonus nocnego XP, pamietajac ze kazdy co jest w stowarzyszeniu dostaje +1xp za to jesli inny czlonek zabije
  2. Jako że na serwie niema nic poza expem za fraga proponuje dodanie systemu Cukierków, wyglądającego mniej więcej tak: 1.Za Fraga dostajemy: 2.Yeny (jak w pokemonach) albo Cukierki (nazwa do wyboru - osobiscie bardziej jestem za Yenami, mówcie co myslicie w wypowiedziach tez ^^), 1frag = 1 Cukierek 3.Komendą /Yeny lub /Cukierki otwieramy Panel sklepu jak z PokeCoin'sami 4.W panelu możemy wymienić Yeny/Cukierki na następujące rzeczy: (ceny podaje w yenach) -Loot Box - 50yen - losowy pokemon -Rare Candy - 100yen (Rare Candy po zakupie znajduje sie w backpacku, urzycie go powoduje otrzymanie przez aktualnie urzywanego pokemona 200xp) <---- Plus dla nowych graczy ktorzy niemaja SuperVipa i exp im nieleci szybciej -Basic Booster - 500yen -Shiny Loot Box - 2000yen -Pula Shiny +1 - 2500yen -Shiny Stone - 5000yen - Jesli uwarzacie ze ma to sens 1x shiny stone za 5000fragów co wiaze sie z dluga gra na serwie to mile widziany tu by tez był Proponuje także system Yen'ów/Cukierków wprowadzic jako walute dla "Stowarzyszeń" na serwer Stowarzyszenia Pokemon: 1.Gracz po zakonczeniu Samouczka, co wiaże sie z nabiciem 100lvla pokemona gdzie wtedy juz cos wiecej rozumie z pokemoda, moze zalozyc stowarzyszenie płacąc opłate jednorazową 500yen/Cukierków, 2.Komendą /Stowarzyszenie otwiera panel gdzie ma dostęp do: -Załoz Stowarzyszenie (500 Yen/Cukierków) -Twoje Stowarzyszenie -Lista Stowarzyszen - Nazwy Stowarzyszen innych graczy oraz po wybraniu w panelu nazwy wyswietla sie lista członków danego stowarzyszenia -Wyjscie 3.Po wybraniu Opcji Twoje Stowarzyszenie panel przenosi nas dalej gdzie mamy wybór: -Lista Członkow - tu widac kto ile wplacił na stowarzyszenie, pamietajac ze wszyzscy czlonkowie stowarzyszenia ktorzy sa aktywni na serwerze w tym samym momencie dziela sie zdobywanym doswiadczeniem z reszta (fraguje czlonek, ty zdobywasz 1xp, na takiej zasadzie, twoj czlonek plantuje/defuje pake/wykonuje cele, zdobywasz 2xp) -Ulepszenia -Wpłać Yen/Cukierki -Sklep Stowarzyszenia - Opcje tego panelu opisze niżej -Opusc Stowarzyszenie - w momencie opuszczenia stowarzyszenia przez lidera, lider przechodzi na kolejna osobe w kolejnosci przyjec do gildi (kolejnosc widac na liscie czlonków) -Wyjscie 4. Tutaj wpłacamy Yen/Cukierki na rozwój stowarzyszenia oraz mamy dostep do Ulepszen ktore działają tylko podczas walki z graczami z innych stowarzyszeń a takze kilu innych bonusów W panelu ulepszen znajduje sie: 1.-Ilosc członków (na starcie 2, ulepszamy max na 3 poziom do max 5 członków) koszt: 1lv - 500, 2lv - 2000, 3lv - 5000 (zbieraja to wszyscy czlonkowie wiec ceny beda wysokie) 2.-Tag Stowarzyszenia Przed Nickiem - 3000yen > potem opcja daje zalozycielowi mozliwosc ustawienia jednorazowo tagu dla członków komenda /UstawTag #Tag -Ofensywa Ligi (niemam dobrego pomysłu tutaj na nazwe :3) - zwieksza nasz dmg przeciwko innym Stowarzyszenią o, 0lv - 0%, 1lv -500yen/cukierków - 5%, 2lv - 1500 - 10% , 3lv - 3000yen/cukierków - 15%, 4lv - 6000yen/cukierków - 20%, 5lv - 8000yen/cukierków 25% 3.-Defensywa Ligi - zwieksza nasza obrone przeciwko innym stowarzyszenia o, 0lv - 0%, 1lv -600yen/cukierków - 3%, 2lv - 1300 - 6% , 3lv - 2500yen/cukierków - 9%, 4lv - 5000yen/cukierków - 12%, 5lv - 10000yen/cukierków 15% #jesli ktos zapyta dlaczego te % sa takie a nie inne to teraz wyobrazcie sobie pokemony z ragem albo protektem, gdzie maxymalnie rozwiniete stowarzyszenia zadawac sobie beda o 10% dmg wiecej niwelujac na wzajem te bonusy z pokemonów z protectem itp, 4.-Odkrycia Pokemon, - zwieksza zdobywanie doświadczenie przez czlonków stowarzyszenia, 0lv - 0%, 1lv -1000yen/cukierków - 5%, 2lv - 3000 - 10% , 3lv - 5000yen/cukierków - 15%, 4lv - 7000yen/cukierków - 20%, 5lv - 10000yen/cukierków 25%, 6lv - 15000yen/cukierków - 30%, 7lv -17500yen/cukierków - 35%, 8lv - 20000 - 40% , 9lv - 25000yen/cukierków - 45%, 10lv - 30000yen/cukierków - 50%, <---- co bonus expa to bonus 5.Skarbiec Stowarzyszenia - Maxymalna ilosci Yen/Cukierków jaka mozemy przechowywac naraz w Stowarzyszeniu, 0lv - Limit 1000yen/cukierków, 1lv - Koszt: 1000yen/cukierków, Limit > 5000, 2lv - Koszt: 5000yen/cukierków, Limit > 10000, 3lv - Koszt: 10000yen/cukierków, Limit > 15000, 4lv - Koszt: 15000yen/cukierków, Limit > 20000, 5lv - Koszt: 20000yen/cukierków, Limit > 30000, 6.Percepcja Pokemon, - zwieksza ilosc zdobywanych Yen/Cukierków za Fraga/Fraga headshootem, 0lv - 0 zmian, 1lv - Koszt: 7500yen/Cukierków, - 1 za Fraga, 2 za Headshoota, 2lv - Koszt: 15000, 2 za Fraga / 3 Za headshoota Nizej opisuje Sklep Stowarzyszenia: W sklepie zakupywac przedmioty moze tylko Lider, Cennik: +1 Loot Box Dla kazdego z członków - 200 Yen/Cukierków +1 Basic Booster Dla kazdego z członków - 600 Yen/Cukierków +1 Pula Shiny Dla kazdego z członków - 10000 Yen/Cukierków +1 Shiny Loot Box dla kazdego z członków - 20000 Yen/Cukierków +1 Legendary Ball dla kazdego z członków - 30000 Yen/Cukierków <---- nowy pokeball do zdobycia tylko w stowarzyszeniu, ma 10% szansy na złapanie legendarnego pokemona, NA TE BALLE DZIAŁA % Z SHINY, albo nie, wasza decyzja ------------------------------------------------------------ UWAGA: To jest TYLKO pomysł jak wprowadzic cos nowego i fajnego na serwer, prosze was (graczy) o wypowiedzi na ten temat, dodanie czegos od siebie typu co TY byś zmienił / zostawił i dlaczego, czyli rozwijanie pomysłu, i sensowne wypowiedzi z uzasadnieniem, a nie odpowiedzi typu, "eeee to sie nieprzyjmie, bo za OP, bo kto tyle bedzie nabijać, bo to Bezsensu, i tak tego niezrobia", odrazu wspominam ze takie bonusy maja byc czasochłonne do zdobycia co tym bardziej motywuje nas do zbierania czegos i grania dalej, oraz dziala jako fajny dodatek i urozmaicenie gry. A czy zrobi takie cos administracja i strona techniczna, to im to zostawmy do myslenia.
  3. podepne sie do ciebie: 5.Mechanika Ładowania skilli, pierwsze urzycie binda ładuje skill przez X sekund, drugie urzycie binda uaktywnia skill w trakcie lub po pełnym naładowaniu, urzycie skilla przepada po 10 lub 5s od pelnego naładowania, w trakcie ładowania zwieksza sie prog dmg lub zasieg skilla
  4. diziu poczytaj ze zrozumieniem: Małe info: w nawiasach [] znajduje sie lvl otrzymania skilla oraz lvl evolucji poka, w wiekszosci przypadków kwestie CD oraz DMG ich przeliczników zostawiam administracji gdyz mysle ze najlepiej to zbalansuje ^-^
  5. Honchkrow: [60 LV lub DUSK STONE] - TYP DARK, EWOLUCJA MURKROWA - Posiada dokładnie te same skille co Murkrow z wyjątkiem zmany skilla Pasywnego FLY na Brave Bird, - Fly - +0.80 * moc * poziom (%), zwiększenie prędkości latania ZAMIENIONE NA: -Brave Bird - +1.30 * moc * poziom (%), zwiększenie prędkości latania
  6. Chimchar: [1VL] - TYP OGNISTY, POKEMON STARTER Pasywne: -Ember - Aktywne: -Flamethrower [16LV] -Heatwave [24 LV] - - Monferno: [26 LV] - TYP OGNISTY Pasywne: -Ember -Combo Point lub Rage, (Combo Point - +dmg na ilosc strzałów w combo) Aktywne: -Flamethrower [16 LV] -Heatwave [24 LV] - - Infernape: [38 LV] - TYP OGNISTY Pasywne: -Primal Ember: - wzmocniony efekt Ember, zadaje 8dmg/s -Combo Point lub Rage, (Combo Point - +dmg na ilosc strzałów w combo) Aktywne: -Flamethrower [16 LV] -Heatwave [24 LV] -Fire Spin [36 LV] - Ognista Szarża na przeciwnika (dostajemy boost do speeda i nasza postac otacza krąg ognia zadajacy 5dmg/s i podpala) czas trwania 10s, CD 40s + moc (podobny lub ten sam skill ma Rapidash) -
  7. Kazdy dmg wspomniany w skillach jest brany przezemnie pod uwage jako tzw. True DMG, czyli dmg zadawany nie tak jak na serwerze ze trzeba wartosci dzielic na pół, tylko juz po tym podziale, prosze brac to pod uwage podczas czytania. Pachirisu: [1 LV] - TYP ELEKTRYCZNY Pasywne: -Speed Up -Fluffy Paws - Niesłychać Kroków Aktywne: -Electric Ball [12 LV] - Strzela kulą prądu -Discharge [36 LV] -Thunder [46 LV] - w wybrane (wycelowane) miejsce uderza piorun ktory zadaje w bardzo małym zasiegu AOE, dmg 70+ Moc, CD 30s niewpływa na niego moc - Skorupi: [1 LV] - TYP TRUJACY Pasywne: -Infestation - Mocniejsza wersja Poision Point, zadaje 10dmg/s zamiast 6dmg/s, zamiast rozowych okregów przeciwnik emituje Mocno Fioletowe lub zielone okręgi - Aktywne: -Poision Sting [16LV] - strzela zatrutym kolcem -Poision Fant [28 LV] - uderzenie trującymi pazurami - - Drapion: [32 LV] - TYP TRUJACY Pasywne: -Infestation - Mocniejsza wersja Poision Point, zadaje 10dmg/s zamiast 6dmg/s, zamiast rozowych okregów przeciwnik emituje Mocno Fioletowe lub zielone okręgi -Protect Aktywne: -Poision Sting [16 LV] -Poision Fang [28 LV] - uderzenie trującymi pazurami -Sludge Bomb [46 LV] - wystrzeliwuje Kule śluzu zadająca 20dmg przy bezposrednim trafieniu wroga, oraz ktora po trafieniu na dowolna przeszkode (w tym wroga) rozchaluje sie na terenie i tworzy kałurze szlamu na 15s, zadajaca 3dmg/s, nakładajaca efekt spowolnienia na 6s , oraz efekt Infestation na 6s, na kazdego wroga ktory w nia wejdzie - Ewolucja Magmar'a: - TYP OGNISTY Magmortar: [46 LV] -Posiada te same skille co Magby + dochodzi jeden skill: -Lava Ball [56 LV] - Wystrzeliwuje kule magmy ktora przy bezposrednim trafieniu w cel zadaje 40dmg i podpala, oraz w miejscu uderzenia tworzy efekt skilla Lava Plume na 10s - CD zmiejsza sie z LV i mocą, zatrzymuje sie przy dotknieciu jakiejkolwiek przeszkody Ewolucja Magnetona: - TYP ELEKTRYCZNY Magnezone: [56 LV] Posiada takie same skille jak Magneton ale dochodzi 1 nowy skill, + zmieniony zostaje magnes w magnetonie na mocniejsza wersje i nowy model, Zap Cannon [60 LV] - Przez 10s ładuje gracza elektryczna energią która zadaje po pełnym naładowaniu i uwolnieniu 100dmg w zasiegu wybuchu, energia rozładowuje sie jesli nieurzyjemy ponownie skilla w czasie 10s od pełnego naładowania, mozliwe jest wczesniejsze urzycie poprzez ponowne nacisniecie skilla, wczesniejsze urzycie skutkuje przedzialem dmg, za kazde 1s naładowania = 10dmg, np. ładujemy sie 3s i wykakuje ktos na nas, urzywamy skila wczesniej niz pełne naładowanie wiec zadamy około 3s = około 30dmg (po wybuchu rozpoczyna nam sie CD) (wybuch niezadaje nam dmg jak w przypadku voltorba), troche kombinacji ale mysle ze do zrobienia skill
  8. STEAM_1:1:28771597 Viridian Małe info: w nawiasach [] znajduje sie lvl otrzymania skilla oraz lvl evolucji poka, w wiekszosci przypadków kwestie CD oraz DMG ich przeliczników zostawiam administracji gdyz mysle ze najlepiej to zbalansuje ^-^. Shinx: [1 LV] - TYP ELEKTRYCZNY - 30% WYSTEPOWANIA Pasywne: -Focus Blast [1 LV] - Aktywne: -Wild Charge [16 LV] - - - Luxio: [26 LV] - TYP ELEKTRYCZNY Pasywne: -Focus Blast - Aktywne: -Wild Charge [16 LV] -Hyper Beam [36 LV] - - Luxray: [46 LV] - TYP ELEKTRYCZNY Pasywne: -Focus Blast -Volt Power - 1/8 sznas na oslepienie przeciwnika przy strzale (efekt Flash) szansa zwieksza sie z poziomem do max 1/3 lub 1/4 Aktywne: -Wild Charge [16 LV] -Hyper Beam [36 LV] -Flash [56 LV] - tak pozno ze wzgledu ze jest bardzo denerwujacym skillem - Buneray: [1 LV] - TYP NORMAL 20% WYSTEPOWANIA Pasywne: -Swift - bhop - Aktywne: -Low Kick - zadaje 25dmg + moc oraz podrzuca przeciwnika w zasiegu storzku przed postacia [16 LV] - - - Lopunny: [36 LV] - TYP NORMAL Pasywne: -Wild Swift - bhop + zwiekszenie predkosci poruszania sie (max 30% na 100lvlu) -Fluffy Paws - Wycisza efekt chodzenia Aktywne: -Low Kick - zadaje 25dmg + moc oraz podrzuca przeciwnika w zasiegu storzku przed postacia [16 LV] -Fire Pounch - uderzenie ognistymi pazurami + podpala przeciwników (efekt i zasieg jak dragon claw) [36 LV] - - Leafeon: [EWOLUCJA EEVEE LVL DOWOLNY] - URZYWAMY NATURE STONE LUB NATURE SHARD - TYP TRAWIASTY Pasywne: -Poision Swift - Bhop + zatrucie przy upadku, lub Nature Swift - Bhop oraz leczenie siebie i swoich przy upadku (0.5hp +moc) w obu przypadkach generuje zielony okrąg przy upadku -Leaf Power lub Nature Synthesis, - w przypadku obydwu odnawia 1hp + moc co 10s, oraz zwieksza dmg o 25% na 100lvlu Aktywne: -Solar Beam -Leaf Blade lub Leaf Blow - Atakuje podmuchem liści w Storzku przed sobą, ktore zadaja dmg oraz zatruwają wrogów -Razor Leaf <---- Opcjonalne - Glaceon: [EWOLUCJA EEVEE LVL DOWOLNY] - URZYWAMY GLACIAL STONE LUB GLACIAL SHARD - TYP LODOWY Pasywne: -Ice Swift - Bhop + Zamrozenie przy upadku (zamraza na max 1s niezaleznie od mocy lub przelicznik jest taki zeby na 100lvlu zamrazało na 1s) -Glacial Power - zamraza lub spowalnia przy strzale oraz zwiększa obrone o +25% na 100 lvlu Aktywne: -Ice Shard -Empowered Ice Shard - Dosłownie to samo co Ice Shard z roznica ze wystrzeliwuje 3 kule w stozku przed sobą -Glacial Stomp, zadaje 60dmg i zamraza przeciwników w około na 4s - cd 40s + moc - [KONKURS] Chciałbym wygrać Shiny Lopunny
  9. 1.Filux Infinitycore.pl 2.STEAM_1:1:16439725 3.Perfidnie urzywa wh, niegrajac pokemonem z pasywnym skillem na wykrywanie wrogow, perfekcyjnie wie gdzie kto jest i perfekcyjnie skanuje, szczegolnie polecam zobaczyc ostatnia runde. 4. demko mapa de_westwood2 godzina okolo 00:13
  10. Witam, na wstępie "Gablota" jest propozycją przychylną zarówno dla nowych jaki i starych graczy, gdyż jeśli wdrożycie ją w pokemoda to gracze będą mieli większy cel w expieniu pokemonów, oczywiscie zostanie im to z czasem wynagrodzone ale do tematu : Czym jest "Gablota"? Jest to poprostu miejsce gdzie komendą /gablota możemy oddać KAŻDEGO pokemona zarówno ZWYKŁEGO oraz SHINY, na stałe w zamian za bonus do zdobywanego doświadczenia, (z doświadczenia wieluletniej gry na serwerach społeczności wiem ze to jest możliwe ale trzeba chcieć). Jak ma to działać? 1.Wbijamy 100 na poku 2.Wpisujemy komendę /gablota. 3.Otwiera nam się panel w którym widnieje: -Całkowity bonus doświadczenia: 0.0% -Oddaj Pokemona <----- tutaj oddajemy pokemona TYLKO LV 100 -Sprawdź Gablote NORM <---- Sprawdzamy czego nam brakuje w gablocie z pokemonów Normalnych, są tu wymienione wszystkie pokemony oraz te niezdobyte nie podświetlają się -Sprawdź Gablote SH <----- Sprawdzamy czego nam brakuje w gablocie z pokemonów Shiny, są tu wymienione wszystkie pokemony oraz te niezdobyte nie podświetlają się -Informacje <----- Opis działania Gabloty (wyświetla się że: Możesz oddać pokemona lvl 100 aby na stałe zwiększyć zdobywane doświadczenie. -Sprawdź Gracza <---- Możemy sprawdzić co dany gracz już zebrał żeby potwierdzić czy jego przechwalanie się MAM JUŻ TO CZY TAMTO, jest prawdziwe nie oszukujmy się, każdy się będzie przechwalać -Wyjście <----- Wyjście z panelu 4.Po wybraniu opcji Oddaj Pokemona wyświetla nam się nasze /go, gdzie wybieramy i potwierdzamy wybór pokemona, oczywiście możemy wybrać tylko 100lv 5.Po oddaniu pokemona zwiększa nam się procent bonusu, są to kolejno: - za Normalne, 0.1% - za Shiny, 0.2% - OPCJONALNIE! za Legende, 0.5% - OPCJONALNIE! za Shiny Legende, 1.0% <----- aczkolwiek osobiście uważam ze legendy zwykle jeszcze powinny być bo da się je kupić, ale Shiny Legendy są wyjątkowe i raczej szkoda je oddawać ponieważ są tylko w karcie, i trzeba się natrudzić żeby zdobyć coś tak wyjątkowego Na serwie jest około 300 poków, co za same zwykłe da nam około 30%, + Shiny da nam około 60% i legendy co jest OPCJONALNE doda nam około 15%, w sumie jest to przy zebraniu wszystkich pokemonów 100% bonusu, w tym momencie zastanawiam się czy biorąc pod uwagę czas jaki się na to poświęca czy nie lepiej zrobić: - za Normalne, 0.2% - za Shiny, 0.4% - OPCJONALNIE! za Legende, 1.0% - OPCJONALNIE! za Shiny Legende, 5.0% Pozostawiam te rozsterke waszej decyzji Oczywiście nie da się zdobyć wszystkich pokemonów gdyż ewoluują, i tutaj w grę wchodzi nowy przedmiot do sklepu za 10000$, Kamień De-Ewolucji, który można użyć tylko na pokemonie 100lv żeby cofnąć ewolucje np. z Raichu na Pikaczu . Tak jak wcześniej wspomniałem, gablota jest przychylna dla nowych jak i starych graczy, spytacie jak? Nowi gracze często nie grają pokemonami Shiny odrazu a Starzy to wiadomo, lecz każdy będzie chciał skompletować Gablote i gracze bedą bardziej przychylni do Tade'ów pokemonów Shiny za Zwykły, oraz do grywalności Zwykłych pokemonów, da to także starym wyjadaczom coś do roboty. A co do tematu puli, chodzi poprostu o zmiane z czatu na panel albo dodatek do czatu w którym mamy opcje: -Standardowo wyjaśnienie zasady puli. (czyli popup z Masz 20% szans na złapanie pokemona sh) -Ilość pul (w nawiasie czas oczekiwania do następnej) -Aktywna Pula <---- to oznacza ze włączamy lub wyłączamy łapanie SH jesli mamy pule, bo dla przykładu czekamy na pule i nagle budzimy się jak łapiemy coś SH, z reakcja CO? TO JA MIAŁEM/AM JUŻ PULE !? czy coś w tym stylu wiec lepiej wybrać kiedy mamy Aktywne łapanie puli Kiedy nie. I w sumie to tyle w temacie, czekam na wasze odpowiedzi, reakcje i pomysły, mam nadzieje że spodoba wam się pomysł i z góry proszę administracje o pozytywne rozpatrzenie tematu c(^-^c)
  11. Mysle ze tutaj w gre powinna wejsc rekrutacja, jezeli sie zabroni dostepu graczą bez prima to tak naprawde nikt nowy nieprzeyjdzie na serwer a raczej nie o to w tym chodzi.
×
×
  • Create New...