Skocz do zawartości
Sqower32

Regulamin

Rekomendowane odpowiedzi

JailBreak

Zasady gry na serwerze
Grając na naszym serwerze akceptujesz regulamin.
2.Zakazane jest używanie błędów mapy i serwera.

Zabronione jest reklamowanie innych serwerów oraz posiadania w nicku Tagów innej serwerowni.

Zabronione jest używanie wszelakich wspomagaczy.

Wszelkie sprawy do administracji zgłaszamy na [email protected]

Zabronione jest podszywanie się pod adminów oraz graczy.

Zakaz podpowiadania.

Nieżywi mają zakaz podpowiadania żywym.

Zakaz celowego podkładania się innym.

Gdy CT widzą więźnia bijącego ucieczkę są zmuszeni uprzednio ukarać go karniakiem w ciało każąc zaprzestania, jeśli wiezień mimo to dalej będzie bił lub wchodził do ucieczki CT może uznać to za próbę ucieczki oraz więźnia zabić.

Strzał ostrzegawczy 1-2 strzały w ciało więźnia. Nie może on być wymierzony w głowę oraz z broni takich jak: snajperka, shotgun

Zakaz blokowania, gracza, który jest w trakcie pojedynku lub jest zabawa, dotyczy to tylko osób, które nie biorą czynnego udziału w zabawie.

Zakaz oszukiwania na zabawach prowadzonych na mapie.

Zakaz zagłuszania strzelając z broni.

Dozwolone jest używanie pojazdów na zabawach (oprócz chowanego).

Kratami są- Drzwi otwierające i zamykające CELE np: Szyba, Niewidzialne materiały, Kraty
18.Kucnij to od razu kucnij przytrzymaj
19.Zakaz zabijania CT na zabawie Kill Day
20.Secret to oznaka buntu
21.Zabawa w Aushwitz jest zakazana
22 .Strażnicy na zabawie KillDay muszą zostać w Gunroomie.
23 .Na zabawie KillDay oraz FFA zakazane są bronie Auto Sniperki oraz Negev

24.Kto się odrodził ma takie same nakazy jak zakazy
25.Zakaz rzucania grantów do GunRomma na mapie jb_spy_vs_spy_7

26.Zakaz dawania pozycji buntu w celi.Wyjątek jeśli się ktoś zbuntuję czyli (rozbije sekreta,lub ucieknie)

27.Zakaz kajdankowania  bez powodu. 

28.Na zabawach w czasie ostatnich 2 min nakaz kierowania się przed cele.(opróćz kd,ffa,fd)

29.Na słowo kto nie (np wychodzi) ginie osoby które nie zrobią tego giną nawet jak jest totalny bezruch (przy pozycji buntu to nie działa trzeba odwołać pozycję buntu)

Zasady zachowania na serwerze

Zabronione jest udostępnianie danych osobowych osoby, która nie wyraziła na to zgody
Zakazane jest obrażanie graczy/ nadmierne używanie wulgaryzmów na serwerze.
Zakazane jest prowokowanie do wszelkich kłótni i sporów.
Bez pozwolenia administracji, puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów itp. przez mikro jest zakazane.
Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom. (nie dotyczy rywalizacji między więźniami, patrz pkt. 3.5)
Zakazane jest nadużywanie mikrofonu oraz spamowanie na chacie..
Zabronione jest używanie nicków obraźliwych, wulgarnych oraz prowokacyjnych.
Mikrofonu używać mogą tylko osoby, które przeszły pełną mutacje lub te, które uzyskały zgodę administracji.
Zabronione jest kłócenie się z administracją.
Zasady więźnia
1 . Więzień w każdym momencie ma prawo do zbuntowania się jednak musi liczyć się z szansą zginięcia.

Wiezień ma obowiązek słuchać się osoby prowadzącej lub osoby wyznaczonej przez niego.
Więzień ma prawo do 5 sekund po wydaniu polecenia poprosić o powtórzenie polecenia w przypadku jego nie usłyszenia bądź nie zrozumienia poprzez napisanie lub powiedzenie "powtórz".
Wiezień ma obowiązek wykonywać dane polecenia.
Dozwolone jest utrudnianie gry miedzy więźniami podczas rywalizacji np. smoke rzucony na skakance (nie dotyczy popełniania TK)
Podczas przeszukiwania więźnia, więzień zobowiązany jest do bycia w totalnym bezruchu w przeciwnym wypadku może zostać zabity.
Jeżeli wiezień odłączy się od grupy, ucieknie bądź będzie się chował przed klawiszami musi liczyć się z tym iż może zostać to uznane za bunt.
Zbyt bliskie podchodzenie do Klawisza może zostać potraktowanie jako próba ataku/buntu przez co wiezień może zostać zabity.
Gdy zostanie zabity prowadzący pozostała reszta więźniów zobowiązana jest natychmiastowo ustawić się w pozycji buntu.
Przy zmianie prowadzącego znikają wszystkie obowiązujące nakazy i zakazy a więźniowie maja bezruch.
Prowadzący ma prawo do wydania rozkazu bezruchu, totalnego bezruchu oraz pozycji buntu.
Bezruch ~ Stanie w miejscu. Możliwe jest rozglądanie się, kucanie, skakanie
Totalny bezruch ~ Stanie w miejscu. Nie wolno robić nic
Pozycja buntu ~ Totalny bezruch, na kucaka do odwołania, głowa w dół.

Flash, smoke, grenade, decoy, molotov, zeus są traktowane jako broń. Jeżeli jest zakaz posiadania broni, a strażnik przyłapie więźnia na posiadaniu GRANATU musi dać więźniowi szanse na wyrzucenie go w stronę INNĄ niż CT. W innym przypadku strażnik ma prawo go zabić.

Zabronione jest zabijanie innych więźniów chyba, że wymaga tego zabawa (np. włączony boks) lub rozkaz osoby prowadzącej.

Więzień podczas prowadzenia nie ma prawa dobrowolnie oddalać się od grupy i przemieszać po mapie chyba, że dana zabawa tego wymaga.

Jeżeli więzień wejdzie do GR GunRoom'a (a klawisz na to nie zezwolił) Klawisz ma prawo zabić więźnia bez ostrzegania go.

Osoby ożywione mają obowiązek dołączyć do grupy więźniów i od tego momentu obowiązują ich te same polecenia. (Podczas dołączania, nie mają prawa się buntować oraz posiadać broni)

Więzień który był AFK bądź uciekł ma prawo dołączyć do pozostałych za zgodą prowadzącego.

Więzień ma zakaz podnoszenia broni oraz zmuszony jest do jej wyrzucenia gdy rozkaże tego klawisz, w innym przypadku zostanie zabity.

Freekille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez komendę !fk lub !freekill .

Wszystkie polecenia wykonujemy jak najszybszą drogą. (nie ociągamy się)
Jeżeli zostanie co najwyżej jeden niezbuntowany więzień, pozostali mają 40 sekund na bunt. Jeżeli gracz przed tym miał status zbuntowanego należy mu się dodatkowe 20 sekund na dokończenie buntu.
Więźniowie zobowiązani są do podążania po markerze w stronę, którą prowadzący go maluje.
Zasady Klawisza
1 Klawisze mają obowiązek posiadać sprawny i działający mikrofon.
2 W przypadku kiedy nie ma chętnych na prowadzenie dozwolone jest pozwolenie osobie bez pełnej mutacji na prowadzenie. Osoba bez mutacji ma obowiązek też ustąpić miejsca w trakcie, jeżeli znajdzie się osoba spełniająca regulamin.
3 Klawisze mają obowiązek wydać polecenia przed upływem pierwszych 60 sekund gry w przeciwnym wypadku więźniom przysługuje FreeDay.
4 Klawisze są zobowiązani do pilnowania Więźniów. Klawisze mają zakaz bezcelowego biegania po mapie, bawienia bądź zwiedzania.
5 Klawisz ma zakaz zabijana bądź obijania więźnia bez powodu.
6 Klawisz nie powinien prowokować więźniów np. poprzez za bliskie podchodzenie, wiezień ma prawo wtedy zaatakować, zabicie więźnia wiąże się z FreeKillem.
7 CT ma zakaz kłamania i żartowania z więźniów które skutkowałoby ich śmiercią.
8 Klawisz ma zakaz dawania broni więźniowi (Nie tyczy się to w przypadku zabaw gdzie może być to potrzebne)
9 Klawisze mają zakaz kampienia w GR (GunRoomie) chyba, że wymaga tego zabawa.
10 Klawisze mają zakaz wydawania poleceń, bez wcześniejszego wyznaczenia przez osobę prowadzącą.
11 Każdy Klawisz jest odpowiedzialny za swój czyn, nie można stosować odpowiedzialności grupowej.
12 Na jednego Klawisza przypada 5 więźniów.
13 Zakaz celowego przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę! Karane slayem/kickiem/banem.
14 Strażnik może wyłączyć przenikalność tylko wtedy gdy wymaga tego zabawa.
15 W przypadku, gdy więzień zgłosił freekill, strażnik który zabił gracza ma obowiązek wyjaśnić dlaczego ten został zabity. NIE WOLNO ODRZUCAĆ BEZ WYJAŚNIENIA. Gdyby się okazało, że więzień został zabity bez powodu - należy go ożywić/wynagrodzić pod komendą !freekill/!fk. Jeżeli fk gracza w najbliższym czasie nie zostanie rozpatrzone gracz ten zostanie ożywiony lub nagrodzony.

Jeżeli jest Admin - jest on jako sędzia, również może ożywić gracza/nagrodzić go pod komendą !fk. Jeżeli Admina nie ma, trzeba się dogadać między sobą.

16 W przypadku gdy CT nie jest w stanie opanować więźniów, którzy cały czas się buntują, administracja ma prawo przenieść takie osoby z CT do TT.

17 Kiedy wiezień kupi 2 życie lub użyje z vipa i chce dołączyć do gry to klawisze muszą mu pozwolić dołączyć

18.Możliwość puszczanie muzyki na zabawie "Jaka to melodia" Warden może, puścić bindy z muzyką i gracze muszą zgadać co to za piosenka

Zasady Prowadzącego

Prowadzący ma zakaz zmienienia poleceń w powtórzeniu, jeżeli tak się stanie jest zmuszony powtórzyć raz jeszcze TAK SAMO.
2 Prowadzący ma obowiązek najpierw wydać polecenie zanim otworzy cele.
Prowadzący musi dać więźniom czas na wykonanie polecenia, tyle, aby było to wykonalne przez każdego więźnia. Prowadzący może odliczać, ale nie musi.
Prowadzący ma zakaz rozpoczęcia kolejnej zabawy w przypadku gdy poprzednia nie została zakończona.
Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią bądź więzień nie będzie w stanie go wykonać.
W przypadku kiedy prowadzący ginie wszystkie jego poprzednie polecenia zostają unieważnione to samo tyczy się w przypadku przekazania innej osobie prowadzenia.
Prowadzący ma zakaz faworyzowania jakiegoś gracza, każdy ma równe prawa.
Prowadzący musi wydawać polecenia które są zrozumiałe dla pozostałych graczy.
W przypadku gdy prowadzący prowadzi monotonną rozgrywkę admin ma prawo do zmiany prowadzącego.
Prowadzący podczas zabawy "Wskaż kolegę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko 3 więźniów do zabicia.
Zakazy i nakazy trzeba odwoływać.(jeżeli były do odwołania)
Bezruch jest komendą, której nie trzeba odwoływać, wystarczy podać nowe polecenie
Totalny bezruch musi być przez prowadzącego odwołany.(jeśli jest do odwołania)
Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy wiezień o to poprosi. Gdy prowadzący powtarza polecenia powtarza to dla każdego, a nie dla tej konkretnej osoby.
16.Warden może zgodzić się na powrót zbuntowanego.
Prowadzący może, odliczać po wydaniu polecenia
Prowadzący może, wydać maksymalnie 3 nakazy i zakazy.
Zasady Życzeń
Ostatni więzień ma prawo do życzenia pod warunkiem, że prowadzący wyraził na to zgodę.
Życzenie musi być możliwe do wykonania.
Życzeniem nie może być większa ilość życzeń.
Życzenie nie może dotyczyć zabicia innego gracza.
Klawisze nie mogą zabić się podczas życzenia.
Więzień ma zakaz celowego przedłużania życzenia ~ np. poprzez bieganie po mapie, rozmawianie z graczami.
Gdy wiezień wypowie życzenie, a następnie zabije klawisza LUB jeżeli zabije i wybierze życzenie życzenie zostaje anulowane.
Wiezień na wypowiedzenie/wybranie swojego życzenia ma 40 sekund w przeciwnym wypadku warden może zabić więźnia.
Życzenie musi być możliwe do wykonania w dzień życzenia lub następny możliwy dzień.
Ostatni więzień ma prawo wybrać (napisać/powiedzieć) życzenie z poza menu życzeń.
W przypadku gdy nie ma prowadzącego a więzień korzysta z niestandardowego życzenia - przynajmniej połowa strażników muszą wyrazić na to zgodę.
Więzień jako życzenie niestandardowe może wybrać przejęcie kontroli nad CT.
Jeżeli CT nie odpowie na niestandardowe życzenie więźnia, jest to traktowane jako brak zgody
Jeżeli więzień powie, że wygra w pojedynku nie określając liczy osób z iloma ma wygrać, zobowiązany jest on do pokonania wszystkich CT
Zasady FreeDay

1.Więzień, który ma broń może zostać zabity.

FreeDay jest w każdą niedzielę lub gdy wiezień wybierze go jako życzenie.
Ostatni gracz na FreeDay nie ma życzenia.
Wiezień podczas FreeDay może robić to na co ma ochotę
Prowadzący podczas FreeDay nie może wydawać poleceń.
Więzień, który wejdzie do GunRooma może zostać zabity.
7.Prowadzący po skończonym freeday prowadzą dalej Więzień musi udać się albo pod cele albo tam gdzie prowadzący powie
8.Klawisze nie mogą "kampić" w GunRooma
Free Kill

FreeKill jest zakazany. W przypadku bezpodstawnego zabicia:
Więzień powinien użyć komendy !freekill
Popełnienie FK
CT który popełnił fk ma obowiązek ożywienia tej osoby
Wiezień może wtedy wpisać !freekill a warden musi go ożywić
Jeżeli nie ma admina - CT który popełnił FK ma obowiązek dać FD, chyba ze wiezień nie chce

Popełnienie mass FK
W następny dzień osoba która popełniła fk ma obowiązek dać freeday/zabawę
4.FreeKill -TeamMates
Za zabicie Kolegi z drużyny bez zgodny Wardena albo Admina jest ban.1 osoba to 1 godzina.

Edytowane przez Sqower32
Dodanie nowego pkt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×