Skocz do zawartości
Destinyy_

Kilka nowych rzeczy

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,
mam kilka takich nowy propozycji i parę propozycji dzięki którym można by coś zmienić co już jest mianowicie:
1. Uważam, że pokemony Shiny są łapane zbyt często podobno 4/3/2 dni jestem za, żeby wydłużyć to dwukrotnie, sam wróciłem po bardzo długiej przerwie może mam z 5h na serwerze i już mam shiny pokemona.. ewentualnie nie dawać 4/3/2 dni tylko może dać procenty łapanych pokemonów, powiedzmy około 1-2% wiadomo vip czy super vip miałby tą szanse minimalnie większą.

2. Nie wiem dokładnie jak to jest ale w momencie gdy pokemon ma ewolucję przez kamień czy jakiś inny item, nie powinno się to dziać za pierwszym razem (nie jestem pewny czy dzieje się zawsze za 1) powinien być na to jakiś mały procent, ponieważ to trochę bez sensu, że kupujemy jeden kamień za 2k i mamy ewolucję, uważam, że procent powinien opiewać na jakieś hmm 10-15%, żeby to była jakaś trudność.
3. Jestem za dodaniem kilku umiejętności (chodzi mi o pasywy) np. oślepienie przy strzale w przeciwnika (mogłoby to być na zasadzie lekkiego oślepienia na 1s wraz z levelem jasny ekran stawał by się coraz bardziej jasny lub wydłużał by się czas flasha), wyrzucenie broni przy strzale(tutaj wiadomo zwiększanie się procenta wyrzucenia broni), kradnięcie ammo przy ataku przeciwnika (im większy level tym więcej ammo zabieramy przeciwnikowi przy strzale), może jakiś efekt osłabienia przy strzale (typu ekran się rozmazuje tak jak przy końcu gdy schodzi nam flash), jest dużo możliwość, aktualnie moim zdaniem wiele pokemonów ma taki sam pasyw, można by to urozmaicić.

4. No i na koniec chciałem jeszcze zaproponować usunięcie widoczności łapania przez innych graczy pokemonów mam na myśli moment w którym gracz łapie pokemona to wtedy wszyscy to widzą, moim zdaniem wystarczyło by gdyby widział to sam gracz który w danym momencie łapie tego pokemona, to tylko zaśmieca czat, na którym i tak gracze często piszą swoje pokemony na TRADE a to już zajmuje bardzo dużo miejsca.
Ode mnie chyba wszystko, mam nadzieje, że niektóre a może wszystkie propozycje się spodobają, dzięki za przeczytanie pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Łapanie pokemonów shiny właśnie zostało ułatwione bo nikt nie mógł żadnego złapać. 

2. Pokemony przy użyciu kamienia lub wymiany za każdym razem ewolułowały za 1 razem tylko przez pokepuff i witaminki trzeba było kilka.

3. Oślepienie przy strzale już jest na Mega Gengarze, wyrzucanie broni przy strzale (wyobraź sobie, że cię rushują z P90 i nie masz jak się obronić za OP)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właściciel

1. Stary system na procentach się opierał. Jeden gracz miał sto shiny a drugi zero. Zrobiliśmy balans i każdy co parę dni ma tą pule z 20% szansą na shiny.

2. Nie widzę sensu żeby kamienie były procentowe i nie jestem pewny czy w grach pokemon to zawsze było sto procent, ale jak tak to bezsens to zmieniać.

3. Tak będzie więcej pasywek 😆

4. Pomyślimy nad tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nad 4 mozna sie zastanowić bo to by było dobre ale i tak tylko czesc poków sie wyświetla np. Jak nic niezłapiesz to tego inni niewidza a np. Moglo by to wyświetlac rzadkie poki :) przykładowo takie które maja 40% na złapanie i/albo sh poki (pewjie cięzko bylo by tak zrobic ale sie da :D )

Do pozostałych 3 nieisze bo masz wyżej 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

Co do puli to mozna by dorzucić procent w stylu jak dropisz to masz tam nwm 50 % szans że złapiesz shiny a następnie szansa spada i masz już 30 % szans aż tak do zupełnie zerowej szansy (wszystkie numerki są do dostosowania). Drop będzie mozliwy, ale mniejszy a przy dosyć dużej szansie każdy dropnie przynajmniej jednego lub dwa. Oczywiście nwm co tam shiny wprowadzają więc nwm na ile się zda pomysł. Co do ewolucji fajnie by było jakby kamienia nie dało się kupić moim zdaniem, a znaleźć i to z małą szansą, bo pokemod jak dla mnie nie powinien się opierać aż tak na dolcach, a ostatnia propozycja dosyć oczywista - nie powinno się nikomu wyświetlać co kto dropnal może tam oprócz shiny, a komunikat wprowadził bym przy ewolucji. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×