Skocz do zawartości
Ticu

Właściciel Sieci. Wywiad z Deatherem.

Rekomendowane odpowiedzi

Sponsor

Witam. Dziękuję za chęć udzielenia mi wywiadu.
Cześć, nie ma problemu :D

Może zaczniemy od Ciebie, powiedz kika słów o sobie.
Jestem Łukasz, programista z wyboru, zajmuję się głównie Game Developingiem, z tą dziedziną wiąże moją przyszłosć :)  Oprócz tego interesuję się troszkę grafiką, montowaniem filmów itp. Jak wiadomo prowadzę też sieć InfinityCore.pl

Jednym z pytań które każdego zastanawia, skąd pomysł na sieć?
Znaczy się, początkowo nawet nie myśleliśmy o sieci, chodziło glównie o stworzenie czegoś własnego. Zaczynaliśmy od serwera MU Online, a po niewypale przenieśliśmy się do CS:GO, tworząc InfinityCore.pl

Skąd wziął się pomysł na prowadzenie sieci wraz  z Johnnym?
Z Johnnym znamy się jeszcze z czasów technikum, szczerze mówiąc nie znam nikogo innego kto w tak dużym stopniu zna się na Gammingu oraz Modelowaniu 3D, a jak widzisz w przypadku pokemoda potrzebujemy i programisty, i 3d designera :)

A dlaczego InfinityCore.pl?
Długo myśleliśmy nad nazwą, juz dokładnie nie pamiętam dlaczego akurat taka, na pewno bardzo nam się spodobała  :)

Jak radzisz sobie w szkole prowadząc serwerownię? 
Znaczy się jestem na studiach, tam to inaczej wygląda niż np. w liceum, ale przyznam, czasem jak po połączeniu roboty do szkoły i pracy zostaje mi 4 godziny na sen :D

Nie każdy wie że posiadasz dziewczynę,  co jest dla Ciebie ważniejsze? Wygląd czy to, co jest w środku?
Oczywiście to co jest w środku, ale jak dla każdego mężczyzny wygląd też jest ważny, z tym ze każdy inaczej definiuje pojęcie "bycia ładnym".

Teraz pytanie z innej półki, może chciał byś się pokazać użytkownikom forum, czy jedak wolisz zostać anonimowy?
Łatwo mnie znaleźć, codziennie dodaje rózne reklamy na grupach CSGO czy Hurtworld :D

Dziękuję Ci serdecznie za poświęcony czas a my widzimy się już w kolejnym wywiadzie.

• Lubie to! 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Zasłużony