Skocz do zawartości
  • Drodzy gracze!

    Ze względu na wyjazd biznesowy mogą

    pojawić się opóźnienia przy zakupach w sklepie.

    Pozdrowienia z Leeds.

  • InfinityCore.pl - poszukuje załogi!

    Kogo szukamy? Nowe serwery. Wynagrodzenie...

    Więcej info tutaj!
  • Optymalizacja baz danych na pokemodzie!

    Na serwerach #S1 i #S2 zostaną usunięte....

    Więcej info tutaj!
  • Rework pokemoda wprowadzony!

    Serwery zostały otwarte!

    Więcej już niedługo...
Echo

[3GEN] Bagon, Mawile

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

STEAM_0:1:63857533

Pokemod #1

Witam z uwagi na pewną sytuację, która zdecydowanie zagroziła moją pozycję w konkursie i brak możliwosci edycji starego posta, za zgodą Deathera tworzę nowy post z tym że:

-stary o swablu zostawiam jako propozycję tzn jakby usuwam z niego tag Konkurs na rzecz 2 poka

Więc tak:

 

Bagon ->shelgon->Salamence [KONKURS]

           30lvl.          50lvl. 

Jest to pokemon typu dragon-flying

 

Pasywki

 

-fly (tylko przy 3 evo)

 

-dragon soul - zwiększone obrażenia zadawane i zmniejszone obrażenia przyjmowane.

 

-scary face- pokemony znajdujące się w odległości do 5 pikseli poruszają się znacznie wolniej. (Traci po ewolucji w Salamence)

 

Aktywne

 

-dragon breath(kumuluje obrażenia przez 3 sec by skoncentrować siłę i zadać kosmiczne obrażenia które podpalają( promień ))

 

-crunch (cel jest 2x bardziej podatny na obrażenia)

 

-scaly skin (gracz jest niepodatny na wszelkie obrażenia)

I super ewolucja wzmacnia ability i włącza pasywke scary face

Mawile

Typ steel-fairy

Mega ewolucja - mega mawile

Pasywki:

-kamuflaż (model postaci z drużyny przeciwnej) (tu nawiązanie do jej podwójnej twarzy)

- więcej hp (działabie takie jak u laprasa)

Ruchy:

Swallow-przy zadawaniu obrażeń odzyskuje zdrowie

Play rough- zadaje obrażenia i szansa na wyrzucenie przeciwnikowi broni (tu nawiązanie to confusa z oryginalnych poków)

Sweet scent-na ograniczoną ilość czasu gracz na którego rzucony jest urok nie może oddać strzału

Torkoal

Typ Fire

Pasywki:

Znacznie zmniejszone otrzymywane obrażenia.

Znacznie zwiększone obrażenia zadawane nożem

Aktywne.

Gracz wytwarza wokół ab smoke'a który zadaje obrażenia przeciwnikom (jesli koniecznie musi się wyróżniać oc zwykłego smokea może być głęboko czarny)

Ember

Amnesia (sprawia że przeciwnik nie może użyć skilla (nirmalnie pojawia się timer że do użycia skilla musi czekać))

Shell smash podatność przeciwnika na obrażenia

Serdecznie pozdrawiam...

I artystyczny obrazek poka strikte pod konkurs :D

 

bagon_shelgon_and_salamence_by_francis_john-d9rkcp8.jpg

Edytowane przez Echo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko spoko tylko podaj czas trwania skillów oraz ich cooldown

 

  • Dzięki! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce nic narzucać ale moim skromnym zdaniem cooldown na 100 to jakieś 20 sek

A skille 

Smoke torcoala tak jak zwykły smoke i cooldown 25 sec

Swallow 10 sec cooldown ok 25 

Play rough 5 -10 sec cd ok 25

Sweet scent 5 sec cd ok 25

Crunch 5-10sec cd ok 20

Scaly skin 5-10 sec ok 20

Czasy z przedziałami oznaczają ilość sec względem poziomu 

I jak mówię czasy to tylko sugestie nie będę bardzo płakał jak coś zmienicie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×