Skocz do zawartości

Mousssss

Zasłużony
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Mousssss w dniu 24 Październik

Użytkownicy przyznają Mousssss punkty reputacji!

Reputacja

4 Neutralny

O Mousssss

  • Tytuł
    Nowicjusz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mousssss

    Propozycja2

    Pokemony: Shuckle- dodać lub zmienić jeden skill dla niego, tentacles nie jest grane, rock slide działa jak kulka. Moją propozycją jest skill ariadosa "Sticky Web". Sneasel- proponuje dodać do jego pazurów jakiś efekt, nie ma co go za bardzo ruszać bo będzie miał ewolucje potem ale poprawiłbym te pazurki. Corsola - tutaj mi bardziej chodzi o skill jego "Aqua Ring", ten skill tak naprawdę nic nie robi, może leczyć dalej sojuszników ale żeby coś robił dla przeciwników. Jak dla mnie to zadawał dmg 60 i spowalniał tyle wystarczy. Miltank- "Heal pulse" działa tak samo jak "Aqua Ring" więc to samo dodać tylko może z innym efektem. Swalot- nie wiem czy to błąd zapisany w pokedexie ale "Mud bomb" ma opis chyba pasywki, co do pokemona potrzebuje jakiegoś skilla. Po prostu mud bomb powinnien działać jak mina i zatruwała przeciwnika. Relicanth - ma tylko targeta można powiedzieć, proponuje dodać mu "Origin Pulse". Skille: - Wszystkie miny po wejściu na nie powinny mieć jakiś dźwięk tak jak ognista mina. -Efekt przy upadku- to już dużo osób wspominało i wspomnę ja teraz, musicie zmniejszyć te okręgi albo usunąć. Jak tym grałem nie da się w ogóle skradać nigdzie. Jeszcze tak odnośnie witamek, sklep jest otwarty na każdych mapach i można kupować 3 różne witaminy na runde, dlatego podniółbym cenę do 1200, hp 1300.
  2. Mousssss

    Propozycja

    Może dokładnie nie napisałem, ja nie mówię że nic nie robisz po prostu są rzeczy które były wcześniej omawiane ale ciągle jest tak samo. Jest ta lugia po co nerfić coś co się przywraca potem, dobra rozumiem duży był płacz pieniadzę wydane na poka musi być dobry ale musi być jakiś balans, tak jak pisałem wyżej można zmienić jej pasywkę. Teraz kolejny Registeel przez pasywki jest bardzo mocny, a co ma do tego? oszołomienie przez które nie dostaje dmg, jak zabić gracza który jest ledwo do zabicia przez pasywki, a z aktywnym jest w ogóle nietykalny? Nie powinno się robić takich pokemonów, niektórych skilli nie można łączyć. Gram tu sporo czasu i teraz jak patrze jak niektóre rzeczy powstają to tylko odechciewa się grać. Nie będę już pisał bo zaczynam robić dobry spam. Pozdrawiam, Mousssss
  3. Mousssss

    Propozycja

    To po co pisać w ogóle coś na forum? Jak tak ma wyglądać to nawet nic nie zostanie zmienione, co mam jeszcze parę propozycji i ma być jak teraz bezsens.
  4. Mousssss

    Propozycja

    Deather nie doczekasz się tu dużej ilości osób, wejdz na serwer spytaj to zobaczysz, na forum mało to pisze. Mówiłem wam już o tych modelach już kiedyś, że bez sensu jest robienie takich, które utrudniają widoczność. Skill ma działać a nie wyglądać. Octazoka jest kulą to zrób z tej kuli coś żeby ktoś tym grał. Kula która nic nie robio prócz dmg jest bez sensu, te zastraszenie nic nie wnosi.
  5. Mousssss

    Propozycja

    Pokemony: -Arbok, seviper- pokemony takie same, arbok nie był grywalny to i ten nie będzie co z tym idzie zmienić lub dodać po 1 aktywny skill. Mam jedną propozycje ataku "Poison Jab" - można powiedzieć, że jak pazury, które zatruwają i spowalniają przeciwnika. -Tentacruel - fajnie byłoby jakby dostał jakiś skill, macki są niegrywalne. Proponuje mu dodać water pulse albo supersonic, no chyba że ktoś ma pomysł na jakiś skill. -Mr.Mime- brakuje mu jakiegoś skilla obszarowego. -Sunflora- zamienić któryś z tych ataków razof leaf lub life up. -Lugia- skoro nie chcecie nerfić jej skilla zamieńcie jej protecta na np. rage -Exeggutor- dałbym mu Intimidate za chrolophylla i dodał psybeam. -Qwilfish- dodać mu skill "whirlpool" Skille: -Overheat- przywróciłbym odpychanie do tego ataku jak było kiedyś, sam dmg i podpalenie według mnie to za mało. -Rock Slide- proponuje żeby atak wyglądał jak kiedyś (spadające glazy + stun). -Octazoka- skoro wprowadziliście te miny zrobiłbym z tego ataku to samo (mina + oślepienie 2sec). -Rock throw- te spadające kamienie zasłaniają wszystko i nic nie widać, proponuje zmienić ich model. -Speed up- zmniejszyć trochę przyśpieszenie. Narazie tyle :p
  6. Mousssss

    Poprawa efektów zatrucia oraz podpalenia

    Według mnie powinno być jak kiedyś z tym dmg, teraz jest dużo rzeczy (odporności na te podpalenia itp. i potiony których dużo osób używa i można je kupować na każdej mapie). Te skille aktualnie są mało grywalne może wtedy gracze zaczną grać tymi atakami, a i te efekty podczas spadania powinny zostać usunięte, są bezsensu i nie przydatne.
  7. Mousssss

    ważne Balans pokemonów - Dyskusja

    Podpalenie (ember) - zabiera 1 dmg gdzie trucizna zabiera 2, zmienić dmg do trucizny. Bug bite itp - trucizna według mnie nie powinna spowalniać Dunsparce - dig + fly powinno zostać usunięte, dużo osób wchodzi na takie tekstury co psuje gre, o szklance to nawet nie będę mówił.
  8. Mousssss

    ważne Balans pokemonów - Dyskusja

    Sky attack - gdy ktoś go używa osoby, które podnosi w powietrze tak zostają zbugowane i wiszą, heart swap (jirachi) - kiedy osoba z tym pokemonem używa tego skilla to gracz przeciwny jest przenoszony w ściane itp, po prostu jest blokowany w txt, mirror coat - kiedy jest aktywny można strzelając zatruwać przeciwnika (dustox to ma o ile pamiętam) i proponuje lekką poprawkę do tego skilla, żeby było sprawiedliwie to kiedy jest aktywny skill osoba z tym skillem otrzymywała dmg tak jak inni kiedy strzelają w niego( mówie to bo zaczynają strzelać przed upływem czasu)
  9. Mousssss

    ważne Balans pokemonów - Dyskusja

    Lugia - proponuje powrót do starego nerfa gdzie lugia nie wykrecała ekranu, Skille dodające dmg(razor leaf itp)- to odnośnie bardziej do odradzania się, osoba która ginie i się odrodzi ma 2x skilla pod rząd tak więc ogarnąć skilla lub usunąć odradzanie
  10. Mousssss

    Podanie na admina MAMUT

    Skoro starasz się o stanowisko juz 6 raz to powinieneś znać wymagania i że od 15lat minimum
  11. Mousssss

    ważne Balans pokemonów - Dyskusja

    Do barriera można po prostu dodać, że dostaje się mniejsza dmg ze skilli pokemonów żeby na 100lvlu jak dostaje się 30dmg(z kevlarem) prawie nic nie dostawał np z 5 i było by już git
  12. Mousssss

    ważne Balans pokemonów - Dyskusja

    Zaczynając według mnie pasywka Sturdy powinna zostać usunięta, ponieważ za dużo już było tych poprawek bez skutku można ją testować aż wyjdzie ale z serwerów proponuje usunąć. Skille np giga impact tak jak ci deather wspominałem zmniejszyć % na działanie jej bo jest za duzy. Po reworku najlepszym co było to chyba poprawienie kul, promienie są też ale za bardzo przeszkadzają osobie która wypuszcza przez małą widoczność, a i dostawanie nimi powoduje ostre spadki fpsów przez co nie da się grać. W skillach obszarowych zwiększyłbym zasięg i tak jak w promieniach poprawić modele. Ostatnio dużo osób gra pokemonami z pasywką "fly" według mnie powinna zostać zmniejszona predkość trochę, bo na wyższych poziomach gracze za szybko się poruszają. Proponuje abyście brali administracje albo ogarniętych graczy do testowania pokemonów nowych żeby nie powtarzało się wychodzi nowy skill jest niezbalansowany i poprawki są po sporym czasie (zdarzało się to dużo razy) co zniechecało ludzi do gry, bo inni wykorzystywali do grania jak i żeby nie było magicznych kombinacji jak sturdy+giga impact, fly+quick attack lub dig+fly. Do 100lvli można coś zrobić jakby ktoś chciał je wymieniać ale zablokować ich nie można gracze wbijali to po aby nie móc grać nimi? Co nowi gracze poradzą sobie jak będą chcieli nie ma nic od razu. Niektóre pokemony te mało grywalne powinny podostawać ulepszenia, troche ich jest temu nie będę wypisywać. Na razie tyle ode mnie.
  13. Mousssss

    Narka

    Papa lekus <3
  14. Mousssss

    [3GEN] Kecleon , Snorunt Seviper i wiece

    Jak wpadłeś na takie skille?
  15. Mousssss

    liczymy do 1000

    28.
×