Skocz do zawartości

dizorox

Zasłużony
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana dizorox w dniu 8 Kwiecień

Użytkownicy przyznają dizorox punkty reputacji!

Reputacja

2 Neutralny

O dizorox

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dizorox

    Łączenie serwerów

    Rok temu jak było po 20-26 osób dało się zachować względny porządek. Jest na to prosty sposób - bany, przy fulll serwie osobę zbanowaną zastępuje osoba czekająca na slota w ten prosty sposób segregujesz osoby toksyk na rzecz ludzi "fajnych" . Ale najważniejsze nie mam problemu jak jest już te 13-16 osób na serwie ale gra w chowanego w 6-8 osób mija się z celem. Nie chce mi się co 10 min sprawdzać ilości graczy na serwie aby aby akurat zaleście tą godzinę gdzie jest +12 graczy. I ostatnia sprawa nie twierdze ze jak jest 24-26 osób na serwie to najlepiej się gra, (osobiście mi najlepiej się gra przy 18) lecz właśnie full serwer zachęca do sprawdzenia\zagrania na serwerze.(ludzie sugerują się ilością aktywnych graczy przy wyborze serwera gdzie chcą grać bo przecież nikt nie chce grać na pustym lub prawie pustym serwie).A przy obecnych wynikach obu serwerów średnia ilość graczy wynosi 16-30 więc na chwilę obecną tylko 4 graczy musiało by czekać na slota w godzinach szczytu. A teraz moje zdanie: "Najlepsze chwile spędziłem na pokemodzie kiedy serwer był full, teraz kiedy jest +12 graczy też świetnie się bawię ale jak nie ma nawet 8 stałych graczy od 13-17 to coś jest nie tak"-Dizorox
  2. Ponawiam moją propozycje dodając tym razem ankietę. Moja propozycja jest prosta złączenie baz danych serwerów Viridian i Pallet w 1 oraz wyłączenie 1 z serwerów. Przyczyna jest prosta brak graczy, uwielbiam grać na pokemodzie lecz gra na serwerze gdzie znajduje się góra 12 osób jednocześnie mija się z celem. Nowych graczy już nie przybywa (każdy nowy idzie na Lavender), a liczba stałych starych graczy wciąż spada. Dlatego wnioskuje o złączenie serwerów w jeden. Myślę, że jest to możliwe gdyż deter przy reworku był wstanie napisać plugin przepisujący pokemony z starych baz danych do nowych. Odnośnie liczby pokemonów w Pc mało który gracz ma pokemony na 2 serwerach jednocześnie a nawet jeśli jest to niewielka ilość, szczególnie po czystce 1 lvl. Osobiście wolę czekać 20 min na slota na serwerze gdzie gra 26 osób niż bawić się w 8-12 osób na serwie (i to nie tylko w tygodniu a także w weekend w popołudniowych godzinach ).
  3. dizorox

    Konkurs Mundial - obstaw poprawny wynik!

    Grupa A: -Rosja Grupa B: -Hiszpania Grupa C -Francja Grupa D -Argentyna Grupa E: -Brazylia Grupa F: -Niemcy Grupa G: -Belgia Grupa H: -Polska
  4. Moja propozycja jest prosta złączenie baz danych serwerów Viridian i Pallet w 1 oraz wyłączenie 1 z serwerów. Przyczyna jest prosta brak graczy, uwielbiam grać na pokemodzie lecz gra na serwerze gdzie znajduje się góra 12 osób jednocześnie mija się z celem. Nowych graczy już nie przybywa (każdy nowy idzie na Lavender), a liczba stałych starych graczy wciąż spada. Dlatego wnioskuje o złączenie serwerów w jeden. Myślę, że jest to możliwe gdyż deter przy reworku był wstanie napisać plugin przepisujący pokemony z starych baz danych do nowych. Odnośnie liczby pokemonów w Pc mało który gracz ma pokemony na 2 serwerach jednocześnie a nawet jeśli jest to niewielka ilość, szczególnie po czystce 1 lvl. Osobiście wolę czekać 20 min na slota na serwerze gdzie gra 26 osób niż bawić się w 8-12 osób na serwie (i to nie tylko w tygodniu a także w weekend w popołudniowych godzinach ).
  5. dizorox

    Podanie na Helpera Robin

    Jestem na Nie, Osoba Zbanowana za Chetowanie nie powinna mieć możliwości uzyskania takiej rangi na serwerach Bliźniakach (na s 2 ma bana).
  6. dizorox

    Propozycja #1

    Jestem na nie. Już widzę jak ludzie grają 100 i expia sobie kolejną.
  7. dizorox

    Ważne!!! Wielkie podziękowania!!!

    Ja tez mam XD
  8. dizorox

    Drop shiny

    Proponuje aby do obecnego systemu dropu shiny dodać kolejną możliwość. Obecnie co 4//3/2 dni dostajemy do naszej puli 1 shiny. Ten system nie wspiera graczy którzy siedzą cały czas na serwie i aktywnie graja więc proponuje dodanie 2 opcji zbierania shiny. co 50h-gracz 45h-vip i 40h-svip spędzonych na serwie do naszej puli trafia 1shiny. Myślę, że takie liczby były by odpowiednie lub nieco zwiększyć wymaganie h na dodatkowego shiny w puli. (obie opcję działają równolegle więc aby nagle nie przepełniło się shiny) Wiem że za siedzenie na serwie dostajemy pokecoins ale i tak uważam, że taki system wynagrodzi przebywanie na serwie.
  9. 1. skile obszarowe: -zwiększenie zasięgu skilla o jakieś 30-50% -wprowadzenie różnorodności: obecnie każdy skill bije 60 i ma 40- 0,2 co lvl cdr, wnioskuje aby niektóre skille miały zawsze 20s cdr i np 10+0,5 co lvl obrażeń oraz 2 przykład zawsze maja 40 cdr i 60 obrażeń a z lvl zwiększa się zasięg -wprowadzenie nowych skilli obszarowych które maja zasięg x2 obecnego i połowę obrażeń Podsumowanie obecnie prawie każdy skill aoe jest taki sam. Takie zmiany wprowadzimy by jakieś odświeżenie którego spodziewałem się po reworku . 2 okręgi przy upadku -moim zdaniem są całkowicie zbędne wręcz utrudniają grę osobie je posiadające (zdradzają pozycję) moim zdaniem można je zostawić tylko prze bunny hopie. 3 lasery -obecne lasery są naprawdę fajne lecz fajne jak była by opcja ponownego kliknięcia pokeskill ii wyłączenia już działającego skilla. 4 quick attack -wiele efektów go wyłącza(oprócz slołą) 5 skille poków -dodać niektórym pokom skille przed 30 lvl tak aby każdy do tego 30 lvl już miał skilla 6 teleport -zwiększenie cdr (ludzie spamią skillem co 1s i tylko przeszkadzają innym grać) 7 skille "fale" -poprawa aby zadawały większe obrażenia ( ciężko tym trafić a najczęściej odpala sie tylko 1 tik i zadają 10 obrażeń ) 8 surf -zwiększenie obrażeń ( łatwo go uniknąć i a nawet jak trafimy zadaje niewielkie obrażenia) 9 ogólnie jest to moja luźna propozycja lecz fajnie by było (przynajmniej dla mnie) skille nie były tak podzielone na grupy, mam namyśli że to jest skill należący do tej grupy ... więc zada tyle ... i ma cdr ... chciałbym aby skille były bardziej wyjątkowe ale jedna kula nie była taka sama jak druga lecz to jest bardzo ogólna myśl i nie wiem jak ją przedstawić . (wiem że takie coś strasznie zaburzyło by balans ale mam wrażenie, że właśnie tego potrzebuje pokemon aby odżył w 100%) Podkreślam to tylko moje takie tam zdanie i uszanuje jak się nie spodoba.
  10. dizorox

    liczymy do 1000

    1
  11. dizorox

    [3GEN] Kecleon , Snorunt Seviper i wiece

    Każdego pokemona podjeba*** tylko dodałeś, że trzeba użyć kamienia do ewolucji i zmieniłeś 2 psywy Minum. Ty jesteś normalny ??
  12. dizorox

    [3GEN] Kecleon , Snorunt Seviper i wiece

    Za coś takiego powinno się dać bana
  13. S2 STEAM_1:0:48377792 Dusclops Umiejętności: - Umiejętność 1 Night Shade - Umiejętność 2 Immaterial- szansa, że pocisk który nas trafił nie zada nam obrażeń (5% na start + 0,03% co lvl) Ruchy: - Ruch 1Shadow Ball - Ruch 2 Nightmare - Ruch 3 unavailable - przez 5s dostajemy noclip jesteśmy nieśmiertelni i nie możemy strzelać.( prędkośc zależy od lvl) ( fajnie było by gdyby kogoś dotkniemy w tym "stanie to dostaje efekt zastraszenia na 4s) Milotic Umiejętności: - Umiejętność 1 refreshment- co 5s tracimy takie jak podpalenie zatrucie zastraszenie itp. oraz zyskujemy po 1hp+ 0,05 co lvl - Umiejętność 2 Protect Ruchy: - Ruch 1 Aqua Ring - Ruch 2 Hydro Pump - Ruch 3 Surf - Ruch 4 Opera - przez 10s śpiewamy przez co zapewniamy sojusznikom wokoło efekt refreshment (o mocy takiej jaki mamy obecnie lvl) Podczas śpiewania pasywka refreshment aktywuje się co 2s. Camerupt Umiejętności: - Umiejętność 1 Ember - Umiejętność 2 Explosion - po śmierci wybuchamy zadając obrażenia zależne od lvl i podpalamy na 3s Ruchy: - Ruch 1 Inferno - Ruch 2 Flamethrower - Ruch 3 Sunny Day- Przez 5s każdy w naszym zasięgu podpali się na 5s( 5s po wyjściu z zasięgu lub po zakończeniu się skila) obrażenia w obszarze działania skila i od podpalenia takie same (1hp+ 0,05 co lvl/ an każdą sekundę podpalenia) (obrażenia nie są redukowane przez kevlar) Metagross Umiejętności: - Umiejętność 1 Swagger- Każdy kto nas trafi traci pieniądze oraz amunicję - Umiejętność 2 Protect Ruchy: - Ruch 1 Return powracamy na pozycje w której znajdowaliśmy się 10 s temu i zadajemy 80 obrażeń w około - Ruch 2 Bulldoze - tworzymy pole magnetyczne podobne do magnemite lecz zamiast przyciągać odpychamy Absol Umiejętności: - Umiejętność 1Rage - Umiejętność 2 Speed Up Ruchy: - Ruch 1 Quick Attack - Ruch 2 Dark materia- tworzymy eksplozje która zadaje 60 0brażeń i wciąga każdego trafionego przeciwnika do środka Salamence Umiejętności: - Umiejętność 1 Fly - Umiejętność 2 Dragon blood- Połączenie Rage i Protect Ruchy: - Ruch 1 Dragon Claw - Ruch 2 Dragon Pulse- Puszcza okrąg ( podobny do tego espeona) zadaje 80 obrażeń i powoduje efekt oszołomienia na 1,5s Nosepass Umiejętności: - Umiejętność 1 Iron head (zmniejszone obrażenia w głowę o 80% na 100lvl) - Umiejętność 2 HP up Ruchy: - Ruch 1 Rock Slide - Ruch 2 Dazzling Gleam- przez 5s wciąga powietrze przez co każdy w stożku przed nim jest przyciągany do niego i otrzymuje obrażenia 2/0,1s Exploud Umiejętności: - Umiejętność 1 Rage - Umiejętność 2 Sleep Talk- Nie słuchać jak chodzi i jak strzela Ruchy: - Ruch 1 Rest - Ruch 2 Echoed Voice - wydaje donośny krzyk przez co osoby wokół tracą słuch na 6s oraz są spowolnieni na 3s Skill zadaje 60 obrażeń Pokemona którego chcę w wersji Shiny wybiorę po wprowadzeniu już ostatecznej wersji.
×