Skocz do zawartości
  • Drodzy gracze!

    Ze względu na wyjazd biznesowy mogą

    pojawić się opóźnienia przy zakupach w sklepie.

    Pozdrowienia z Leeds.

  • InfinityCore.pl - poszukuje załogi!

    Kogo szukamy? Nowe serwery. Wynagrodzenie...

    Więcej info tutaj!
  • Optymalizacja baz danych na pokemodzie!

    Na serwerach #S1 i #S2 zostaną usunięte....

    Więcej info tutaj!
  • Rework pokemoda wprowadzony!

    Serwery zostały otwarte!

    Więcej już niedługo...

Deather

Właściciel sieci
  • Zawartość

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11 Neutralny

6 obserwujących

O Deather

Grafik
Sponsor
  1. InfinityCore.pl - poszukuje załogi! Jesteśmy siecią serwerów oferującą nowatorskie rozwiązania oraz autorskie modyfikacje. Specyfikacja Forum IPS 4.2.8 (licencjonowany) Dedykowany szablon forum Serwer dedykowany OVH GAME MC-32 Kogo szukamy? Opiekunów serwerów - odpowiedzialnych za organizację serwera: instalacja i konfiguracja pluginów rekrutacja administracji zarządzanie i reklama Obecnie poszukujemy opiekunów na serwery CSGO: Deathrun oraz SuperHero (serwery z autorskimi modyfikacjami) - potrzebują one odświeżenia. Nowe serwery Jesteśmy otwarci na propozycje innych modyfikacji niż powyższe, a także serwerów innych gier niż CS:GO. Oczywiście wszystko otwieramy na naszej maszynie, z dowolną ilością slotów oraz TR (w zależności od wymagań). Wymagania: Doświadczenie z zakresu prowadzenie serwerów: Głównie instalacja i konfiguracja pluginów Umiejętność zarządzania administracją Komunikatywność Kreatywność Wiek minimum 16 lat Wynagrodzenie W zamian za prowadzenie serwera oferujemy wynagrodzenie w postaci gier oraz kodów PSC - więcej informacji po skontaktowaniu się... (średnia wartość wynagrodzenia miesięcznego: 50 złotych). Kontakt: PW: infinitycore.pl (Deather lub Johnny) Steam: Deather - http://steamcommunity.com/profiles/76561198018120219/ Johnny - http://steamcommunity.com/profiles/76561198085247519/ Można nas znaleźć na serwerze TS3: ggspeak.pl
  2. [DevLog] Pokemod

    Wersja 0.2 - Status: Zaplanowano - Data: 2018/04/27 Znane błędy: Błąd ruchu Transform [T] Błędy w nominowaniu map (system) Błąd coodlownu (Abra lub teleport) [T] Błąd ruchu Secret Power oraz Razor Leaf Błąd umiejętności Barier (Mr. Mine) [T] Reset umiejetności z mega, przy śmierci Błedy ruchów typu Ball
  3. [DevLog] Pokemod

    Wersja 0.1.5 - Status: Wprowadzono - Data: 2018/04/15 Poprawiono: Optymalizacja systemów cząsteczkowych ruchów Smog, Blizzard, Hurricane, Sandstorm (200 cząsteczek -> 50 cząsteczek) Poprawka ruchu Smog Poprawka ruchu Earthquake Poprawka ruchu Razor Leaf i Secret Power Poprawka dodatkowego HP dla rang VIP i Super VIP Poprawka zdobywania dośwadczenia Dodano: Zwiększone zdobywanie doświadczenia od godziny 23 do godziny 6 (+50%) Specyfikacja systemu doświadczenia: Za zabójstwo: Gracz: 1 + (10 * (poziom ofiary / maksymalny poziom)) VIP: 2 + (10 * (poziom ofiary / maksymalny poziom)) Super VIP: 3 + (10 * (poziom ofiary / maksymalny poziom)) Za asystę: Gracz: 1 VIP: 1 Super VIP: 2 Za wygranie rundy: Gracz: 1 VIP: 2 Super VIP: 4 Za wygranie rundy i przeżycie: Gracz: 2 VIP: 4 Super VIP: 6 Za cele mapy: Gracz: 1 VIP: 2 Super VIP: 4
  4. Problemy z reworka

    Napisałem tylko ze tam sobie zapisałem błedy Jak zgłaszacie coś to tam zawsze będę sobie spisywał
  5. Problemy z reworka

    Wszystkie zgłoszone błędy zapisuje w ostatnim poście DevLoga:
  6. [DevLog] Pokemod

    Wersja 0.1 - Status: Wprowadzono - Data: 2018/04/13 Poprawki: Naprawiono umiejętności Poprawiono przedmioty Naprawiono spawny jaj i skamielin Poprawiono błędy w pokedex Poprawiono ewolucje Poprawiono ruchy Poprawiono mega ewolucje Nowości: Wprowadzono startery z trzeciej generacji: Treecko Torchic Mudkip Wprowadzono pokemona legendarnego Jirachi Nowa umiejętnosć Heart Swap (więcej informacji w pokedex w grze) System poleceń - każdy gracz może jeden raz polecic innego, a ten otrzyma nagrodę w postaci 10 PC. Nagrody za aktywność - każdy gracz z infinitycore.pl w nicku otrzymuje 1 PC co godzinę.
  7. [DevLog] Pokemod

    Wersja 0.0 Zero (Rework) - Status: Wprowadzono - Data: 2018/04/10 # Dodano nowe okno wymiany (!trade / !handel): Menu wymiany pokemona zostało zabezpieczone i przebudowane. # Dodano możliwość zamiany pokemonów miejscami (!swap / !zamien): # Poprawiono filtrowanie pokedex: Od dziś komenda /pokedex z parametrem np. (/pokedex charm) będzie filtrowała listę pokemonów. Zapobiega to problemowi wyszukania pokemonów o podobnych nazwach: w tym momencie po wpisaniu /pokedex mew pojawi się 2 pozycyjna lista z Mew oraz Mewtwo do wyboru. # Dodano filtrowanie listy pokemonów przy przywracaniu z pokecenter: Nowa komenda !restore pozwala na otworzenie menu z filtrami: +l - sortuje pokemony po poziomie - rosnąco -l - sortuje pokemony po poziomie - malejąco +s - wyświetla tylko pokemony shiny -s - wyświetla pokemony inne niż shiny Przykładowe użycie: !restore +l +s - wyświetli pokemony shiny posortowane rosnąco po poziomie. # Dodano plecak (!bp): W nowej wersji modyfikacji znajdziecie plecak, do którego trafiają wszystkie przedmioty kupione w sklepie. Aby użyć danego przedmiotu wchodzimy w plecak(!bp), wybieramy przedmiot po czym wyświetli się menu operacji na danym przedmiocie. Aktualnie, przedmioty dzielą się na dwa rodzaje, używane od razu lub używane przy zabójstwie (te drugie muszą zostać wcześniej założone, w menu akcji). Przedmioty w plecaku kumulują się. W plecaku możemy mieć tylko jeden stos (stack) przedmiotów danego typu. Przedmioty wyrzucamy w menu akcji. # Zmiana systemu łapania pokemonów: W nowym pokemodzie, znajdziecie dodatkowe balle, skamieliny oraz jaja które pozwalają na złapanie pokemonów konkretnego typu, poziomu lub z konkretnej puli: Balle pojawiające się na spawnie: Poke Ball - Szansa na pojawienie: 100% - Szansa na złapanie dzikiego pokemona: 20% Great Ball - Szansa na pojawienie: 60% - Szansa na złapanie dzikiego pokemona: 30% Ultra Ball - Szansa na pojawienie: 50% - Szansa na złapanie dzikiego pokemona: 40% Master Ball - Szansa na pojawienie: 40% - Szansa na złapanie dzikiego pokemona: 100% Safari Ball - Szansa na pojawienie: 50% - Szansa na złapanie pokemona typu normalnego: 40% Dive Ball - Szansa na pojawienie: 50% - Szansa na złapanie pokemona typu wodnego: 40% Dusk Ball - Szansa na pojawienie: 40% - Szansa na złapanie pokemona typu mrocznego: 30% Fishing Ball - Szansa na pojawienie: 50% - Szansa na złapanie pokemona typu wodnego: 40% Heavy Ball - Szansa na pojawienie: 50% - Szansa na złapanie pokemona typu ziemnego i kamiennego: 50% Lake Ball - Szansa na pojawienie: 40% - Szansa na złapanie pokemonów Gyarados lub Lapras: 20% Level Ball - Szansa na pojawienie: 40% - Szansa na złapanie pokemona między 10 a 20 poziomem: 20% Moon Ball - Szansa na pojawienie: 40% - Szansa na złapanie pokemona typu wróżkowego: 40% NestBall - Szansa na pojawienie: 50% - Szansa na złapanie pokemona typu trawiastego i latającego: 50% Net Ball - Szansa na pojawienie: 50% - Szansa na złapanie pokemona typu robaczego i trującego: 50% Park Ball - Szansa na pojawienie: 50% - Szansa na złapanie pokemona typu ognistego i stalowego: 40% Premier Ball - Szansa na pojawienie: 50% - Szansa na złapanie pokemonów Lavitar, Unown, DItto, Smeargle, Dratini, Porygon: 10% Quick Ball - Szansa na pojawienie: 50% - Szansa na złapanie pokemona typu elektrycznego: 40% Sports Ball - Szansa na pojawienie: 50% - Szansa na złapanie pokemona typu walczącego: 40% UWAGA: Szanse na pokemony z balli na respie różnią się od tych w sklepie! Inne obiekty z pokemonami: Jajko - 100% szans na złapanie pokemona z grupy jajo Skamielina Helix - 100% szans na złapanie Omanyte Skamielina Dome - 100% szans na złapanie Kabuto Skamielina Old Amber - 100% szans na złapanie Areodaktyla # Nowy system shiny (!shiny): W aktualizacji został wprowadzony nowy system łapania pokemonów shiny. Problemem był fakt że niektórzy gracze byli w stanie złapać dziennie duże ilości pokemonów shiny, a niektórzy nie łapali niczego. Rozwiązaliśmy to wprowadzając pule pokemonów shiny możliwych do złapania przez danego gracza. Zasada działania: 1. Każdy gracz posiada indywidualną pulę możliwych do złapania pokemonów shiny. 2. Pula zwiększa się co daną ilość dni w zależności od poziomu dostępu do serwera, a same dni naliczane są w momencie połączenia z serwerem: Zwykły gracz - co 4 dni VIP - co 3 dni Super VIP - co 2 dni 3. Aby złapać pokemona shiny, oprócz puli większej od zera, potrzebna jest minimalna aktywność na serwerze (jest to po 120 minut na jednego pokemona shiny). 4. W momencie osiągnięcia 120 minut aktywności oraz puli większej niż zero, będziemy mieli 20% szans na złapanie pokemona z każdego kolejnego balla/skamieliny/jaja. 5. W momencie złapania pokemona shiny pula zmniejsza się o jeden, a aktywność resetuje się. Dodatkowo: Aktywność jest kumulowana - co oznacza że zapisuje się ona przy wyjściu z serwera, a przy ponownym wejściu liczona jest dalej. Aktywność jest liczona od ostatniego złapanego pokemona shiny, co oznacza że nawet gdy czekamy na zwiększenie puli, przy okazji wyrabiamy aktywność. Licznik dni, zwiększa się przy wejściu na serwer w każdy kolejny dzień. W przypadku gracza nieaktywnego np. 4 dni, pula nie zwiększy się! Przykłady: Każdy nowy gracz zaczyna z zerową pulą oraz z zerową aktywnością, po 4 dniach (w przypadku zwykłego gracza) jego pula zwiększy się o 1. Jeśli w tym czasie wyrobi 120 minut aktywności, od razu będzie miał 20% szans na złapanie pokemona shiny. Dajmy na to ze gracz ma pulę równą 0 i jest zwykłym graczem, przez 8 dni pod rząd wchodzi na serwer na 5 minut. Po 4 pierwszych dniach jego pula zwiększy się o 1, po 4 następnych znowu o 1. W sumie po 8 dniach jego pula wyniesie 2. W dniu 9 będzie chciał złapać pokemony z swojej puli, przez poprzednie 8 dni wbił łącznie 40 minut aktywności, więc będzie musiał wbić jeszcze 80 minut aktywności. Po tym czasie będzie miał 20% szans na złapanie pokemona shiny. Po złapaniu pierwszego pokemona shiny, jego pula zmniejszy się i wyniesie 1. Aby złapać kolejnego pokemona shiny znów będzie musiał wbić 120 minut aktywności. # Przebudowano wszystkie umiejętności(pasywne) oraz ruchy(aktywki) W aktualizacji zostały przebudowane wszystkie umiejętnosci pasywne jak i aktywne, wprowadziliśmy nowe mechaniki takie jak slash czy wave. Modyfikacja przeszła wstępny balans. # Wizualna poprawka całej modyfikacji. Nowa aktualizacja wprowadza dużą poprawkę wizualną, wszystkie modele zostały stworzone od nowa, dodatkowo wprowadzone zostały autorskie systemy cząsteczkowe.
  8. [DevLog] Pokemod

    Cześć! Jak obiecałem, tworze temat opisujący wszystkie nowości w modyfikacji Pokemod. Troszkę inaczej: Ten temat nie będzie zwykłym changelogiem, każdy kolejny post będzie zawierać listy elementów które zostaną poprawione w najbliższej aktualizacji oraz wstępną datę takiej aktualizacji. W momencie wprowadzenia aktualizacji taki treść posta będzie podmieniana z informacjami o zmianach. Dodatkowo: Proszę wszystkich zainteresowanych pomocą w rozwijaniu modyfikacji o śledzenie tego tematu. Wszystkie znane błędy będą się tu znajdowały jeszcze przed aktualizacją, więc polecam sprawdzić zanim będziecie coś zgłaszać Pierwszy post będzie podsumowaniem reworka.
  9. pokemod Konkurs na shiny pokemona z 3 generacji!

    Konkurs zakończony, nagrody przyznamy w momencie wprowadzenia pokemona.
  10. Rework Pokemod

    Rework wprowadzony, serwery otwarte! Wszystkie pokemony zostały przesłane do PC z powodów bezpieczeństwa!!!
  11. Witam

    Siemka
  12. Podanie na Grafika

    Podanie zostało rozpatrzone pozytywnie.
  13. pokemod Konkurs na shiny pokemona z 3 generacji!

    Zakończenie konkursu zostało przeniesione na dzień 11 kwietnia 2018.
  14. Podanie na Grafika

    Ty kurde Johnny, spoiler skamielin zrobił, bana mu
×