Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.05.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Cześć! Wpadłem na pomysł by ruszyć z fajnymi poradnikami (mini kursem) do grafiki 3d. Chciałbym omówić ogólnie co z czym się je, pokazać podstawy, proste rzeczy co można zrobić i osiągnąć. W miarę postępów szlibyśmy do przodu i poszerzali zdobytą wiedzę. Ogólnie na początek chciałbym pokazać podstawę modelowanie - tworzenie prostych kształtów, obiektów. Później chciałbym potworzyć materiały i ubrać nasz model. W późniejszym etapie przy bardziej fajniejszych rzeczach które można "ożywić" - dodałbym im animacje, pokazał z czym się je podstawy render animacji itp. Jak ktoś przeżyje tyle i będą osoby chętne chciałbym przejść później do modeli pod gry - tworzenie stricte pod gry, optymalizacja i podstawy silnika do gier. Programy w których pracowalibyśmy to blender, gimp, ue4 (w dużo późniejszym etapie) - wszystko darmowe cebulaki! Byłby ktoś chętny na taką jazdę? Kto wie może kryje się tu uzdolniona osoba - gdzie za x lat będę sobie grał w pikną grę i napierdzielał z różowego miecza zrobionego właśnie przez Ciebie! Dajcie znać co o tym sądzicie!
  2. 1 punkt
    Polecam blendera i gimpa. Zero wkładu finansowego a można nauczyć się bardzo dużo. Z biegiem czasu można to przerodzić w $$$. Poradniki chciałbym robić na zasadzie lekcji pisemnych + zdj. Gdzie opisywałbym wszystko plus proste zadanie z wykorzystaniem zdobytej wiedzy. Do tego dochodziłby lajwy z wspólną pracą yt/discord/ts.
×