Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją od 21.07.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 10 punktów
  2. 5 punktów
  3. 5 punktów
    1.1. Przebywanie na serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem mniejszego regulaminu. 1.2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 1.3. Mówienie nieprawdziwych informacji o regulaminie serwera jest zabronione - nie jesteś pewien nie mów 1.4. Każdy gracz w przypadku zrobienia screenóww. zobowiązany jest do wstawienia ich na forum w ciągu 48 godzin. 1.5. Omijanie banów (tyczy się Neostrady, netii) jest karane ponownym oraz wydłużonym banem. 1.6. Wychodzenie na aktywnym banie skutkuje banem permanentnym na serwerze. 1.7. Zabronione jest używanie wulgaryzmów,rasistowskich, obrażających czyjeś uczucia lub propagujących nienawiść nicków oraz sprayów. 1.8. Nick nie powinien zawierać znaku # (umieszczając go w swojej nazwie ryzykujesz postaniem problemów w wykonaniem twojej usługi - nie bierzemy za to odpowiedzialność. 1.9. Nie korzystamy ze standardowych nicków: Player Unnamed. 1.10. Zakaz podszywanie się pod admina na serwerze poprzez nick, zdjęcie profilowe. Podszywaniem się jest również rozpowiadanie na serwerze o samym fakcie posiadania przez siebie admina, jeżeli tak naprawdę go nie mamy. 1.11. Zakaz podszywanie się pod innych użytkowników z serwera ONLY DD2 oraz pod osoby pełniące jakiekolwiek funkcje administracyjne na forum lub na serwerach. 1.12. Posiadanie wysokiego pingu bądź widocznych klatek będzie karane. 1.13. Zabronione jest spamowanie, reklamowanie innych serwerów oraz sieci. 1.14. Gracze, którzy jawnie ukrywają osoby z aktywnym banem, mogą zostać ukarane. ZASADY DOTYCZĄCE KULTURY 2.1 Jeżeli nie przeszedłeś mutacji, to nie masz prawa odzywać się przez mikrofon. Wyjątkiem jest jeśli taki użytkownik chce zgłosić problem z serwerem, chce poinformować innych o regulaminie lub dbać poprawne info po śmierci zachowując przy tym powagę. Ten punkt regulaminu nie dotyczy płci żeńskiej. Jeżeli osoba mutowana podaje się za kobietę administrator ma prawo przeprowadzić krótką rozmowę na dowolnym komunikatorze głosowym. oczywiście nie dotyczy to sytuacji w, której głos jest wyjątkowo piskliwy, a dana kobieta nie ma 16 lat. 2.2. Nadmierne rozmowy prowadzone między użytkownikami oraz monologi, które będą przeszkadzać innym użytkownikom będą karane. 2.3. Zakaz puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów, używane mutatora głosu itp. przez mikro. 2.4. Jeżeli użytkownik ma uszkodzony mikrofon i podczas używania czatu głosowego wydobywa się z niego buczenie,szum, głos jest przerywany, administrator ma prawo dać mute takiemu użytkownikowi. 2.5. W przypadku, gdy gracz wykryje błąd na serwerze, powinien zgłosić go adminom bądź właścicielom serwera. 2.6. Zabronione jest wyzywanie i obrażanie innych użytkowników forum jak in serwera, a także nadużywanie wulgaryzmów. 2.7. Zabronione jest wszczynanie kłótni i prowokowanie do ich postania. 2.8. Kwestionowanie decyzji admina, bądź wdawanie się w dyskusję z innymi użytkownikami/adminem będzie karane. 2.9. Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją admina, możesz zgłosić w odpowiedzialnym dziale LINK 2.10. O łamaniu regulaminu przez użytkownika informujemy adminów przez czat administracyjny bądź przez @u w innym przypadku - pisanie o łamanie regulaminu przez innych graczy na czacie głównym lub drużynowym, możesz zostać ukarany. 2.11. Zakaz stawiania bezpodstawnych oskarżeń wobec administracji i innych użytkowników. ZASADY DOTYCZĄCE ROZGRYWKI 3.1. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz cheatowania, używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy. 3.2. Zabronione jest wyrzucanie paki w niedozwolone miejsca. 3.3. Celem dla drużyn TT jest jak najszybciej podłożyć bombę i bronić jej przed rozbrojeniem. 3.4. Celem dla drużyn CT jest bronić bombsite przed podłożeniem bomby przed terrorystów. 3.5. Jeżeli terrorysta uda się podłożyć bombę celem drużyny CT jest odbicie BS i rozbrojenie bomby. 3.6. Jeżeli bomba nie jest podłożona zawodnicy drużyny CT mogą kampić. 3.7. Terroryści mogą kampić tylko w przypadku, kiedy podłożyli bombę na bombsite. 3.8. Na własnym respie oraz w jego okolicach użytkownik może znajdować się do 1:15 czasu rundy - obowiązuje to drużynę w wykonująca cel mapy. Zakazane i dostępne miejsca dostępne 3.9. Jeżeli nie wykonujesz celów mapy w danej drużynie zostaniesz ukarany banem. 3.10. Cele mapy są obowiązkowe. Gdy gracz perfidnie biega po mapie za fragami admin ma prawo go slayować. 3.11. Posiadanie modeli postaci, które stanowczo ułatwiają grę, traktowane jest jako oszustwo i karane jest banem. 3.12. Nie utrudniamy rozgrywki swojej drużynie, nie blokujemy, nie biegamy celowo za towarzyszem, nie rzucamy zbędnego smok'a. 3.13. Wchodzenie, bieganie po teksturach, korzystanie z bugów mapy karane jest banem. 3.14. Rashowanie jest dozwolone po 1:40. 3.15. Całkowity jest zakaz podkładania cichej paki, bugowanie paku. ZASADY DOTYCZĄCE ADMINÓW 4.1. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum raz na dwa dni. 4.2. Admin ma obowiązek utrzymanie porządku na serwerze. 4.3. Admin ma obowiązek karanie graczy zgodnie z regulaminem. 4.4. Admin ma zakaz faworyzowanie graczy. 4.5. Admin ma zakaz banowanie drugiego admina. Prawo do zbanowania admina na pilnowanym serwerze mają osoby z rangą Właściciel. 4.6. Admin ma prawo ukarać gracza, gdy ten nie wykonuje jego poleceń. 4.7. Admin ma obowiązek być sprawiedliwy. Jeżeli tak nie będzie powinien zostać zgłoszony przez użytkownika serwera w odpowiednim dziale na forum. 4.8. Admin ma obowiązek przestrzeganie wszystkich zasad panujące na serwerze. 4.9. Jeżeli admin nie będzie przestrzegał zasad, zostanie zdegradowany. 4.10. Admin ma obowiązek zachować kulturę na serwerze oraz na forum. TARYFIKATOR BANÓW 5.1. Cheatowanie, skryptowanie, używanie niedozwolonych alisów, oraz reklamowanie cheatów -> Ban permanentny 5.2. Mówienie nieprawdziwych treści dotyczących regulaminu -> ostrzeżenie -> Ban 30 minut 5.3. Reklamowanie cheatów -> Ban permanentny 5.4. Reklamowanie innych niedozwolonych -> Ban permanentny 5.5. Nick niezgodny z regulaminem -> kick z powodem "zmień nick" - niezgodne z regulaminem" -> ban 30 minut 5.6. Obrażanie innych użytkowników serwera/administracje -> ostrzeżenie -> ban od 30 minut do 1 dnia 5.7. Podszywanie się pod użytkownika/administracje -> ostrzeżenie -> ban na 30 minut 5.8. Korzystanie z bugów, wychodzenie na tekstury -> ban 10 minut 5.9. Nadmierne rozmowy/monologi przeszkadzające w graniu innym -> ban 30 minut 5.10. Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp -> ban 1 dzień 5.11. Przeszkadzanie w grze innym -> ostrzeżenie -> ban 30 minut - ban 1 godzina 5.12. Posiadanie wysokiego pingu -> upomnienie -> ban 30 minut 5.13. Kwestionowanie decyzji admina -> upomnienie -> Ban 30 min 5.14. Wdawanie się w dyskusje z użytkownikami/adminami -> upomnienie -> Ban 30 minut 5.15. Pisanie o łamaniu przez innych użytkowników regulamin na głównym/drużynowym czasie -> upomnienie -> Ban 30 minut 5.16. Bezpodstawne oskarżanie administracji/użytkowników -> ban 30 minut -> ban 1 godzina -> 5 godzin 5.17. Spamowanie na czacie administracyjnym/drużynowym/ogólnym -> kick -> ban 10 minut -> ban 30 minut 5.18. Przesiadywanie/przebieganie na własnym respie, bądź w jego -> upomnienie 5.19. Po 1:15 -> ban 10 minut -> 30 minut 5.20. Nie wykonywanie celów mapy -> upomnienie -> ban 30 minut 5.21. Nadużywanie wulgaryzm -> upomnienie -> ban 30 minut 5.22. Wychodzenie na aktywnym banie -> ban permanentny 5.23. Odzywanie się, jeżeli nie przeszło się mutacji -> upomnienie -> mute 30 minut -> mute permanentny 5.24. Nadużywanie zawołaj admina -> ban 30 minut 5.25. Reconnect po własnej śmierci -> ban 30 minut -> ban 1 dzień 5.26. Wyrzucanie paki w niedozwolonym miejsce -> ban 30 minut 5.27. Nadmierne łamanie regulaminu -> ban 1 dzień 5.28. Podpowiadanie sobie -> ban 30 minut 5.29. Podłożenie cichej paki,bugowanie -> ban 30 minut 5.30. Jawnie ukrywanie graczy z AB -> upomnienie -> ban 30 minut HIERARCHIA STOPNI 6.1 Właściciel 6.2 Opiekun 6.3 Senior Admin 6.4 Admin 6.5 Moderator Copyright by 「y0ungeofficial」dla InfinityCore.pl Zakaz kopiowania
  4. 4 punkty
    Witam W dniach 30 lipca - 3 sierpnia włącznie odbędzie się ogólnogeneracyjny konkurs wiedzy o pokemonach :DDD. Godziny w których konkurs będzie się odbywał : 6-22. (pytań będzie 12 o różnych porach więc radzę aktywność.,,non-stop".wsm pokemonów będzie 50 a jeśli zajdzie taka potrzeba mam kilka asów w rękawie do rozwiania wątpliwości). NAGRODY: 1.Miejsce - 30 dni SVIP na serwerze PokeMod Pallet. 2.Miejsce - 14 dni SVIP na serwerze PokeMod Pallet. 3.Miejsce - 7 dni SVIP na serwerze PokeMod Pallet. ZASADY : Po wyczytaniu przeze mnie pytania oraz wpisania go na czacie zaczynają się wasze odpowiedzi . Kto pierwszy poda poprawną odpowiedź zdobywa punkty . UWAGA 1: odpowiedź będzie uznana Tylko i tylko wtedy jeśli została wpisana na czacie pisemnym, a nazwa poka jest poprawna. (błędy ortograficzne niestety dyskwalifikują odpowiedź) UWAGA 2: będę pilnował czatu, osoba która będzie spamowala wszystkimi pokemonami jakie zna zostanie nie tylko zdyskwalifikowana z punktacji dnia dzisiejszego, ale i całego konkursu. UWAGA 3: niektóre pokemony są punktowane wyżej od innych. AD: punktacja z każdego dnia będzie prawdopodobnie zapisywana tu na dole. Proszę regularnie sprawdzać i ewentualnie zgłaszać jak wasz nick oraz SteamID się nie pokrywają to na dole. Wtedy rozpatrywał wszystkie wasze dąsy . Jeśli macie jakieś pytania będę większość czasu na ts (prywatny kanał nr 25) wbijacie na Pomost dla gości lub Klatka dla Słonia , ja was przerzucam i walicie śmiało pytanka . Misiaki nie zostało mi nic tylko życzyć wszystkim powodzenia i miłej zabawy . Chwalcie się znajomym że taka akcja będzie. Dla tych co uważnie czytają tego posta, jeśli chcecie się przygotowac do konkursu to pobierzcie sb aplikację na telefony o nazwie Goldex. Tam będą wszystkie informacjie o wszystkich pokemonach jakie będą wam potrzebne do konkursu. Apka jest darmowa więc luzik Pozdrawiam. ~Echo
  5. 3 punkty
    Taryfikator Kar: 1. Obrażanie graczy: [Ban 1-12 h] 2. Celowe wykorzystywanie bugów/błędów mapy: [Ban 24-72 h] 3. Wulgarne/obraźliwe nicki: [Kick -> Ban 24 h] 4. Kłócenie się z administracją: [Kick -> Ban 12 h] 5. Nadużywanie mikrofonu: [Mute 30 min -> Mute 24 h] 6. Spam [Kick -> Gag 24 h] 7. Utrudnianie gry: [Kick -> Ban 24 h] 8. Prowokacja: [Kick -> Ban 12 h] 9. Używanie różnego rodzaju wspomagaczy (cheaty itp): [Perm] 10. Reklamowanie innych sieci: [Perm] 11. Podszywanie się pod Administracje bądz gracza: [Kick z powodem (podszywanie sie) -> Perm] 12. Utrudnianie gry (wybieranie tej samej minigry): [Kick -> Ban 24 h]
  6. 3 punkty
    Jeżeli chcecie się kłócić to proponuje pw a nie nabijacie sobie posty.
  7. 2 punkty
    Koniec to moja decyzja ale myślę że administracja zgodzi się z moim zdaniem squizu dostaje degrada i ma zakaz składania podań na 5 lat, jeśli będziesz prośił admina czy roota o nadanie ci jakiej kolwiek rangi dostaniesz perban Pozdrawiam ARCZEN
  8. 2 punkty
    Taryfikator Kar: 1. Obrażanie graczy: [Ban 1-12 h] 2. Celowe wykorzystywanie bugów/błędów mapy: [Ban 24-72 h] 3. Wulgarne/obraźliwe nicki: [Kick -> Ban 24 h] 4. Kłócenie się z administracją: [Kick -> Ban 12 h] 5. Nadużywanie mikrofonu: [Mute 30 min -> Mute 24 h] 6. Spam [Kick -> Gag 24 h] 7. Utrudnianie gry: [Kick -> Ban 24 h] 8. Prowokacja: [Kick -> Ban 12 h] 9. Używanie różnego rodzaju wspomagaczy (cheaty itp): [Perm] 10. Reklamowanie innych sieci: [Perm] 11. Podszywanie się pod Administracje bądz gracza: [Kick z powodem (podszywanie sie) -> Perm]
  9. 2 punkty
    Wzór podania na admina: Nick z serwera: SteamID: Wiek: Czy byłeś kiedyś adminem w CS:GO?: Na ile oceniasz swoją znajomość komend? (0-10): Link do nicków/profilu Gametrackera (GT): Dlaczego ty?: Kontakt: *Składka opcjonalnie: Wymagania na admina: - Wiek minimum 16 lat, - 20 godzin przegranych na serwerze, - Brak konfliktów z graczami, - Znajomość komend na poziomie minimum 5 - Znajomość regulaminu serwera i taryfikatora Obowiązki admina: -Wchodzenie na serwer minimum raz w tygodniu (dłuższą nieaktywność zgłaszamy w temacie nieobecności) -Stosowanie się do regulaminu -Nadawanie kar na podstawie taryfikatora *Składka nie jest obowiązkowa, zależy to już od samego składającego podanie czy chce wesprzeć serwer finansowo W przypadku zaniedbywania swoich obowiązków admin może zostać zdegradowany w trybie natychmiastowym.
  10. 2 punkty
  11. 2 punkty
    Znowu udzielacie się oraz nadużywacie wulgaryzm. Jeżeli macie problem co do jednego tematu proponuje waszą kłótnie przekierować do prywatnych wiad, ponieważ nikt nie chce patrzeć jak się wyzywacie i bez sensu komentujecie 30x w 1 temacie. Skarga dotyczy SquiZu wiec ktoś z "ADMINISTRACJI" powinien demko sprawdzić a nie robicie szał na forum.
  12. 2 punkty
    od 0:16 do 0:30
  13. 2 punkty
  14. 2 punkty
    Rekoj. Tłumaczyłem dlaczego.
  15. 2 punkty
    Jestem za rekojem. W sumie wszystkie rzeczy zostały wypisane powyżej.
  16. 2 punkty
    Jestem za rekojem to ogarnięta osoba zawsze jest na serwerze aktywny na forum , jest miły więc przekonuje do siebie wiele osób myŝlę , że spełni te funkcje (opiekuna).
  17. 2 punkty
    Cześć, pisze ten poradnik z racji tego, że wiele osób ma problem z samodzielną instalacja i poprawną aktualizacją metamod'a i sourcemod'a. METAMOD: Instalacja oraz aktualizacja wygląda tak samo, pobieramy najnowszą stabilną kompilacje z https://www.sourcemm.net/downloads.php?branch=stable i wrzucamy na serwery tak aby folder addons/ znajdował się w folderze csgo/. W przypadku aktualizacji po prostu nadpisujemy pliki. SOURCEMOD: Następnie musimy pobrać sourcemod'a, oczywiście wersję stabilną z https://www.sourcemod.net/downloads.php?branch=stable Jeśli instalujemy moda pierwszy raz to wrzucamy go tak aby foldery pokryły się, czyli csgo/addons/ na serwerze zostal nadpisany folderem addons/ z plików sourcemoda itp. Temat aktualizacji może być problematyczny z jednej ważnej przyczyny: braku znajomości struktury katalogowej serwera. Przyjrzyjmy się jej nim zaktualizujemy sourcemod'a (opiszę tylko najważniejsze katalogi): folder csgo/addons/sourcemod/ jest folderem sourcemod'a i wszystko co tam sie znajduje dotyczy tylko niego folder csgo/addons/sourcemod/configs/ przechowuje konfiguracje sourcemod'a oraz konfiguracje jego pluginów, np. plik databases.cfg przechowuje konfiguracje połączenia do baz danych. folder csgo/addons/sourcemod/plugins/ to jak każdy wie folder z pluginami ładowanymi przy starcie moda (i tu dodam że folder scripting/ to folder z kodami pluginów, nie wnosi nic do działania) folder csgo/addons/sourcemod/extensions/ to folder z rozszerzeniami sourcemod'a folder csgo/addons/sourcemod/data/ przechowuje dane zapisywane przez pluginy, np. jak używamy sqlite zamiast mysql to tam zapiszą się dane 🙂 folder csgo/addons/sourcemod/translations/ tam znajdują się tłumaczenia pluginów (jeśli dany plugin obsługuje wielojęzykowość) folder csgo/cfg/sourcemod/ jest to folder z zmiennymi serwerowymi (CVar) które obsługuje serwer ale także mogą być obsługiwane przez pluginy sourcemoda (stad 2 różne foldery z konfiguracja) I teraz na co trzeba uważać gdy aktualizujemy sourcemod'a? Z pewnością na foldery z konfiguracjami. Gdy je nadpiszemy, pluginy po prostu nie ruszą z braku konfiguracji, chodzi to głównie o plik databases.cfg ktory w paczce sourcemod'a jest czysty, a my podczas dodawania pluginów na serwer często coś do niego dodajemy. Ta sama sytuacja z CVar'ami w folderze csgo/cfg/sourcemod/, przykładowo sourcemod.cfg przechowuja cvara odpowiedzialnego za typ i ilość rezerwowanych slotów i tu analogicznie, paczka sourcemod'a przechowuje ten plik zresetowany (wyłączona rezerwacja). Ale to nie wszystko. Często zdarza się tak, że podczas prowadzenia serwera zastępujemy jakieś domyślne pluginy, społecznościowymi (np. bany) wtedy trzeba pamiętać, że paczka w folderze csgo/addons/sourcemod/plugins/ posiada te właśnie pluginy. Rozwiązania są dwa, albo nie wrzucamy tego folderu (i lecimy na starych pluginach) albo pamiętamy co usuneliśmy i robimy to drugi raz. Najczęściej zastępowane są pluginy basebans.smx(bany), basecomm.smx(muty i gagi) oraz nextmap.smx(domyślna zmiana mapy, przy tabeli wyników). Ostatnim folderem na który powinniśmy zwrócić uwagę jest csgo/addons/sourcemod/data/ jeśli nie używamy mysql to część pluginów właśnie tam zapisuje swój stan. Po przeczytaniu tego poradnika, wszystko powinno stać się jasne🙂
  18. 1 punkt
    1. Nick z serwera: Jay 2. STEAM_ID: STEAM_1:0:440681350 3. Wiek: 16 4. Czas spędzony na serwerze: https://www.gametracker.com/player/Jay/145.239.236.12:27090/ 5. Doświadczenie w adminowaniu na serwerach cs:go: Moderator InfinityCore.pl Only Mirage 6. Znajomość obsługi admina (x/10): 10 7. Dlaczego akurat ty: Chciałbym został moderatorem, ponieważ mam doświadczenie z graczami umiem pracować w zespole, jestem sumienny, zdyscyplinowany i pomocny. Staram się pozostawać z graczami w przyjaznych stosunkach, chociaż jak wiadomo jesteśmy tylko ludźmi i czasem zdarzają się spiny. 8. Mikro [TAK/NIE]: TAK 9. Linki do poprzednich podań. BRAK 10. Staż CS:GO: 300h 11. Link do STEAM: https://steamcommunity.com/id/smittehcsgoniggas/ 12. Podpis [TAK/NIE] TAK
  19. 1 punkt
    Jestem na tak: +wiek +staż +miły +pomocny -doświadczenie
  20. 1 punkt
    Jestem na tak: +wiek +doświadczenie + miły i pomocny +ogarnięty
  21. 1 punkt
    I. Zasady ogólne: 1. Wchodząc na serwer akceptujesz jego regulamin; 2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię od jego przestrzegania; 3. Na serwerze obowiązuje pełna kultura wypowiedzi; 4. Możesz używać mikrofonu jeśli jest on w pełni sprawny; 5. Mikrofonu można używać po mutacji albo za pozwoleniem Admina serwera; 6. Obowiązuje zakaz puszczania muzyki oraz bindów przez mikrofon tak samo jak zakaz nadużywania mikrofonu; 7. Obowiązuje zakaz wykorzystywania bugów mapy oraz wychodzenia na tekstury; 8. Obowiązuje zakaz utrudniania gry poprzez wybieranie tej samej gry; 9. Obowiązuje zakaz używania cheatów, skryptów bądź innych wspomagaczy; 10. Obowiązuje zakaz rozpowszechniania danych osobowych innych osób; 11. Obowiązuje zakaz reklamowania innych sieci oraz serwerów za wyjątkiem InifnityCore.pl 11. W przypadku, gdy gracz wykryje błąd na serwerze, ma obowiązek zgłosić go Adminom bądź Właścicielowi serwera; 12. Rozgłaszanie nieprawdziwych informacji o regulaminie serwera jest zabronione; 13. Proszenie o bana wiążę się z otrzymaniem go; 14. Zakazuje się żebranie o kredyty; 15. Obowiązuje zakaz handlu walutą serwerową. II. Administracja: 1. Admin ma obowiązek przestrzegać wszystkich zasad oraz zakazów nałożonych na graczy; 2. Zakazuje się nadużywania praw Administratora (Slap, Slay, Kick, Mute); 3. Admin ma obowiązek utrzymać porządek na serwerze; 4. Admin ma zakaz faworyzowania graczy; 5. Admin nie może mutować, banować oraz kickować osób z tą samą rangą co on (Admin i Admin); 6. Admin może pozwalać osobom bez mutacji używać mikrofonu; 7. Admin ma co najmniej raz w tygodniu być na serwerze. 8. Znajomość regulaminu podczas pisania podania będzie sprawdzana emotką ( ͡° ͜ʖ ͡°). Należy ją wkleić w podpunkcie "Dlaczego ty?:"." Regulamin może zostać w każdej chwili edytowany. Regulamin napisany przez MasterOfPyro
  22. 1 punkt
    Powiedziales do mnie "zamknij morde szmato" i sie nie dziwie ze nikt nie slyszal (prawie) jak kazdy wtedy darł sie przez mikro
  23. 1 punkt
    Podanie zostało rozpatrzone negatywnie. Spróbuj następnym razem.
  24. 1 punkt
    Serdeczne gratuluje @rekoj
  25. 1 punkt
    Jestem na tak: +pomocny +aktywny +wiek -staż
×